پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

تاریخ هجده ساله آذربایجان

موجود
300,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب تاریخ

کتاب تاریخ هجده ساله آذربایجان اثر احمد کسروی
توضیحات

کتاب تاریخ هجده ساله آذربایجان اثر احمد کسروی

 

کتاب تاریخ هجده ساله آذربایجان اثر احمد کسروی که درواقع دنباله کتاب تاریخ مشروطه بوده است(این را خود احمد کسروی می گوید که جلد  بعدی تاریخ مشروطه و ادامه آن میباشد)  که در تاریخ هجده ساله آذربایجان ایران به تغییرات کشور هنگام ایجاد مشروطیت و پس ازمشروطه را مورد کن کاش قرار میدهد. و براستی کتاب تاریخ هجده ساله آذربایجان ایران را یکی با ارزشمندترینم اسناد مکتوب پیرامون همین موضوع باید شناخت. و کتاب جذاب و خوادنی برای دنبال کنندگان تاریخ مشروطه تا قیام شیخ محمد خیابانی خواندن این کتاب الزامی است.و در کتاب از اتفاقات آدربایجان از شروع مشروطیت را تشریح می نماید.این کتاب در چهار فصا و هشتاد و چهار بخش تشکیل شده است.

 و با گذشت چند دهه از چاپ اول کتاب تاریخ هجده ساله آذربایجان هنوزم کتابی به کاملیش نیامده و همچنان جز محدودت رفرنس های تاریخ پس از مشروطه است. و بقولی استادی در این کتاب جان کلام پیرامون موضوع مطرح شده تمام و گفته شده است.و متاسفانه مانند دیگر کتاب های احمد کسروی نسخه چاپ جدید با قدری ویرایش همراه است.

خرید کتاب تاریخ هجده ساله آذربایجان اثر احمد کسروی چاپ اول سال 1336 از انتشارات امیر کبیر نسخه سانسور نشده در فروشگاه اینترنتی کارا کتاب موجود است.

.

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.