پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

دوره مجله کیهان بچه ها

موجود
250,000 تومان
برگشت به مجموعه: مجلات قدیمی

دوره مجله کیهان بچه ها شماره ,سال های انتشار : ۱۳۴۹ تا ۱۳۶۶
توضیحات

مجله کیهان بچه ها از سری نشریات مخصوص کودکان و نوجوانان بود که محبوبیت بسیاری در بین جوانان و نوجوانان ایرانی داشت ، تعداد صفحات این مجله به طور میانگین چهل صفحه می باشد که با تصاویر و عکس های بسیار زیاد رنگی جلوه ای خاص پیدا می کند .
بنیانگذاری مجله :

جعفر بدیعی

جعفر بدیعی روزنامه نگار و بنیانگذار مجله کیهان بچه ها بود ، در تابستان ۱۳۳۵ بدیعی پیشنهاد چاپ هفته نامه ای مخصوص کودکان را به دکتر مصطفی مصباح زاده صاحب موسسه کیهان ارائه کرد که با استقبال او روبرو شد و این گونه بود که اولین شماره از این مجله در روز پنج شنبه ششم دی ماه ۱۳۳۵ و با سرمایه موسسه کیهان منتشر شد .
بعد از انقلاب ایران :

مجله کیهان بچه ها در سال ۱۳۵۷ و بعد از اعتصاب سراسری مطبوعات دوره جدید خود را آغاز کرد ، سکان هدایت این هفته نامه از سال ۱۳۶۱ تا سال ۱۳۹۲ بر عهده امیر حسین فردی بود که توانست با فراخوان های متعدد نویسندگان کودک و نوجوان را از هر طیف و سلیقه ای گرد هم آورد و دوران شکوفایی کیهان بچه ها را رقم بزند .
سردبیر و صاحب امتیاز :

بدیعی در دوران تولد و انتشار این هفته نامه و به مدت ۲۳ سال سردبیری و مدیریت مجله کیهان بچه ها را به عهده داشت و در سال ۱۳۵۸ همزمان با انقلاب اسلامی و تغییراتی که در مدیریت موسسه کیهان به وجود آمد فعالیت مطبوعاتی خود را متوقف کرد ، در این دوره ۲۳ ساله سردبیر و صاحب امتیاز جعفر بدیعی و مشاور این هفته نامه عباس یمینی شریف بودند .
ویژگی های مجموعه :

مجموعه پیش رو شامل بیش از یکصد شماره از این هفته نامه می باشد که بین سال های ۱۳۴۹ تا ۱۳۶۶ به چاپ رسیده است و همانند زمان انتشار تعدادی با قطع کوچک و تعدادی با قطع بزرگ می باشند .

 

دوره مجله کیهان بچه ها شماره ,سال های انتشار : ۱۳۴۹ تا ۱۳۶۶ در 2 گیگ پس از خرید لینک دانلود برایتان ایمیل میشود

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.