پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

دوره کامل مجله هنر و مردم

موجود
200,000 تومان
برگشت به مجموعه: مجلات قدیمی

دوره کامل مجله هنر و مردم ۱۹۳ شماره , سال های انتشار : ۱۳۴۱ تا ۱۳۵۸
توضیحات

مجله هنر و مردم ماهنامه ای فرهنگی ، هنری و ادبی بود که در دهه چهل و دهه پنجاه به زبان فارسی و به طور مرتب انتشار داشت .

این ماهنامه ابتدا از سوی اداره روابط بین الملل و انتشارات ، یکی از ادارات زیر مجموعه اداره ی کل هنرهای زیبای کشور منتشر می شد سپس انتشار آن به ارگان وزارت فرهنگ و هنر ادامه یافت .


مدیر مسئول و سردبیر :

در ابتدا مدیر مسئول آن ابوالقاسم خدابنده لو و سدبیر آن عنایت الله خجسته بود اما از آبان ماه سال ۱۳۵۲ و همزمان با انتشار شماره یکصد و سی و سه مجله ، بیژن سمندر به عنوان مدیر مسئول مجله تعیین و در مهر ماه سال ۱۳۵۵ همزمان با انتشار شماره یکصد و شصت و هشت سردبیر آن هیئت تحریریه گردید .
سال های انتشار :

مجله هنر و مردم،خرید مجله هنر و مردم،مجله قدیمی

اولین شماره از مجله هنر و مردم در آبان ماه ۱۳۴۱ در بیست و هفت صفحه و آخرین شماره در آبان ماه ۱۳۵۸ در هشتاد و یک صفحه به چاپ رسید .
تعداد مقاله های این نشریه :

ماهنامه هنر و مردم منبع بسیار مهم و ارزشمندی در میان منابع هنر و فرهنگ می باشد و در مجموع بالغ بر ۱۷۰۰ مقاله در این زمینه منتشر نموده است ، اولین مقاله این نشریه با عنوان ” غیاث نقش بند : نقاشی توانا ، شاعری خوش قریحه و بافنده ای چیره دست ” به قلم یحیی ذکاء در شماره اول مجله به رشته تحریر در آمد و آخرین مقاله توسط مهدی پرتوی آملی با عنوان “در ریشه های تاریخی امثال و حکم” در شماره آخر مجله نوشته شد .
ویژگی های مجموعه :

مجموعه پیش رو شامل تمامی شماره های این نشریه هنری می باشد که در قالب یکصد و نود و سه شماره و در فاصله سال های ۱۳۴۱ تا ۱۳۵۸ به چاپ رسیده است و با توجه به اهمیت مقاله ها و نوشته ها منبع بسیار ارزشمندی می باشد .

 

دوره کامل مجله هنر و مردم ۱۹۳ شماره , سال های انتشار : ۱۳۴۱ تا ۱۳۵۸ در 550 مگا بایت که پس از خرید به ایمیل شما لینک دانلود ارسال میگردد

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.