پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

مجله اطلاعات ماهانه

موجود
300,000 تومان
برگشت به مجموعه: مجلات قدیمی

مجله اطلاعات ماهانه بصورت دیجیتال ۱۳۰ شماره, سال های انتشار : ۱۳۲۷ تا ۱۳۳۷
توضیحات

مجله اطلاعات ماهانه نشریه ای ادبی ، هنری ، خبری ، سیاسی و از گروه نشریات منتشره موسسه اطلاعات می باشد ، این نشریه با قطع بزرگ و به صورت رنگی به چاپ می رسید .

این نشریه تا حدود زیادی از خط مشی روزنامه اطلاعات پیروی می کرد و حتی در ابتدا هیئت تحریریه هماهن هیئت تحریریه روزنامه اطلاعات بودند .
مطالب و نویسندگان :

این نشریه ادبی مباحثی از هنر و ادبیات به قلم دکتر رحمت مصطفوی و شعرهایی از اسدالله اشتری و رهی معیری و همچنین بیوگرافی مشاهیر مهم جهان را به چاپ می رساند .

این مجله از جمله نشریاتی می باشد که نویسندگان معتبری چون عباس اقبال ، نصرالله فلسفی ، علی اکبر دهخدا و محمد معین با آن همکاری داشته اند .
تاریخ نشر :

مجله اطلاعات ماهانه در دو دوره به چاپ رسیده است ، دوره اول که از فروردین ماه ۱۳۲۷ شروع و به اسفند ماه ۱۳۳۶ ختم می شود و دوره دوم که از خرداد ماه ۱۳۳۷ شروع و به بهمن ماه ۱۳۳۷ ختم می شود ، این نشریه در مجموع دو دوره خود ۱۳۰ شماره ارزشمند را به چاپ رسانید .
مدیر و صاحب امتیاز :

در آخرین شماره از این نشریه نام عباس مسعودی به عنوان صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه و احمد شهیدی به عنوان سردبیر به چشم می خورد .
سخن صاحب امتیاز :

عباس مسعودی در دومین صفحه از شماره اول این نشریه که در فروردین ماه ۱۳۲۷ به چاپ رسید نبود ماهنامه خوب در ایران و توجه مردم به روزنامه اطلاعات را دلیل نشر این ماهنامه می داند ، همچنین از مصمم بودن خود می گوید که این مجله با موضوعاتی درباره علم ، فرهنگ ، ادب و تاریخ به چاپ برسد و برای آن که با شایستگی هرچه بیشتر انجام بگیرد آن را به عهده علی جلالی واگذار نموده است .
ویژگی های مجموعه :

در مجموعه موجود تمامی شماره های این نشریه در دو دوره مختلف نشر موجود و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است .

 

 

مجله اطلاعات ماهانه بصورت دیجیتال ۱۳۰ شماره, سال های انتشار : ۱۳۲۷ تا ۱۳۳۷

حجم فایل 6 گیگابایت که پس از واریز لینک دانلود به ایمیلتان ارسال میگردد

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.