پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

اهریمن در تاریخ

موجود
400,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب تاریخ

کتاب اهریمن در تاریخ: کمونیسم، فاشیسم و درس‌هایی از قرن بیستم اثر ولادیمیر تیسماننو
توضیحات

کتاب اهریمن در تاریخ: کمونیسم، فاشیسم و درس‌هایی از قرن بیستم اثر ولادیمیر تیسماننو ترجمه رامین پرهام

 

کتاب اهریمن در تاریخ که توسط ولادیمیر تیسماننو نوشته و به دست رامین پرهام ترجمه شده است.اهریمن در تاریخ تحلیلی جنجالی می باشد از ارتباط کمونیسم و فاشیسم. ولادیمیر تیسماننو نویسنده ی اثر بر پایه ی تجربه‌های خویش از سرنوشت خود در زیر سایه اقتدارگرایی کمونیستی و از شور و هیجانات سیاسی و رادیکالیسم و آرمانگرایی اتوپیایی و اتفاقات فاجعه‌ انگیز آنها در تجربیات مهندسی اجتماعی در قرن بیستم را گفته است .

تیسماننو به روشی نمایان کمونیسم و فاشیسم را در رقابت با هم دیگر تصویر و مقایسه می نماید و نمایان می کند چطور این دو نظام برخی اوقات همپوشانی دارند و برخی اوقات به شیوه ای شگفت به سیستم‌های مشابه در اقتدارگرایی انجام می دهد.

خرید کتاب اهریمن در تاریخ: کمونیسم، فاشیسم و درس‌هایی از قرن بیستم

او در اثر خود جذابیت های ایدئولوژیک این جنبش های سیاسی رادیکال و انقلابی و بینش آنها از جدا سازی و رها شدن و انقلابیگری را مورد تحقیق قرار می دهد و به ارزش‌ها و گونه های کاریزما در رهبران آنها پرداخته و جایگاه خشم را در این نظام‌ها و در میراث باقی مانده از آنها در سیاست معاصر روشن می سازند.

به این موجب هیچ حزبی جنبشی یا رهبری حق نداشته به یاران خویش دیکته نماید که زندگی خویش را رها سازد و سعادتی اجباری را پذیرا گردد که معجزات دروغین وعده می‌دهد و بر بینشی توهم زا استوار است.

خرید کتاب اهریمن در تاریخ: کمونیسم، فاشیسم و درس‌هایی از قرن بیستم اثر ولادیمیر تیسماننو ترجمه رامین پرهام چاپ اول واشنگتن دوهزار و هفده انتشارات توانا

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.