پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

بنیاد شاهنشاهی ایران

موجود
2,000,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب تاریخ

کتاب بنیاد شاهنشاهی ایران اثر سبکتکین سالور
توضیحات

کتاب بنیاد شاهنشاهی ایران اثر سبکتکین سالور کتاب بسیار نایاب و خواندنی است که تنها یکبار در سال هزار سیصد چهل توسط انتشارات اقبال بچاپ رسید. و اگر قدری راجع به کتاب تاریخی بخصوص تاریخ ایران و بویژه تاریخ باستان اطلاع داشته باشید نویسنده این اثر را بعنوان یک تاریخنگار معتبر و یک تاریخ شناس مجرب تایید خواهید نمود.یعنی این نویسنده توانا که یک قاجار زاده اهل قلم است و یک شازده اهل تاریخ و فرزانه است.قبل از توضیح کتاب بنیاد شاهنشاهی باید پیرامون نویسنده دو خطی را شرح دهم.ایشان در سال هزار سیصد و دو در شمیران بدنیا امد و در سن شصت نه سالگی در کانادا در گذشت.و طی عمر مفید خود تلاشهای بسیاری در نشریات قدیمی چون صبا و کتب تاریخی و تحقیقات مربوط به ایران باستان داشته است.و کتاب حاضر در سیصد و هفتاد و سه در اختیار شما عزیزان میباشد.برای دانلود کتاب بنیاد شاهنشاهی ایران اثر سبکتکین سالور اینجا کلیک نمایید.

از بخش نخست که با قوم آریایی شروع نموده و راجع به مهاجرتشان سخن می گویئ.سپس راجع به دین ایشان و پیامبرشات زرتشت سخن می گوید.همینطور از قدر نفود ایینی زرتشی به مغرب زمین.سپس به تاریخ مادها و شخص هوخشتره میپردازد و پس از تاریخ پارسها و خاندان کوروش کبیر را معرفی نموده. و تولد بزرگ مرد تاریخ یعنی کوروش کبیر و فتوحات ایشان. از یونان و رم و سفر به مشرق زمین تا انحطاط بابل ...زندگی پر ماجرای شاهنشاه ایران کوروش تا مرگش....

 

تاریخ بنیاد شاهنشاهی ایران که در سال هزار و سیصد چهل که به دست سبکتکین سالور نوشته شده است.که انتشارات آن اقبال می باشد.و در قطع رقعی به چاپ رسیده است.تعداد صفحات این کتاب سیصد و پنجاه و پنج صفحه می باشد.برای خرید کتاب بنیاد شاهنشاهی ایران با ما تماس بگیرید.

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.