پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

کا.گ.ب: دولتی در دولت

موجود
500,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب تاریخ

کتاب کا.گ.ب: دولتی در دولت اثر پوگنیا آلباتس
توضیحات

کتاب کا.گ.ب: دولتی در دولت اثر پوگنیا آلباتس

 

کتاب دولتی در دولت که در سال هزار و سیصد و هفتاد و نه چاپ شده می باشد.این اثر توسط پوگنیا آلباتس نوشته و به دست مهدی پرتوی ترجمه شده است.

که چاپ آن بر عهده ی نشر قفنوس بوده است. خیلی کم‌ می باشند افرادی که‌ قادر باشند با اصالت‌ و صلاحیت‌ درمورد کا. گ‌. ب‌ بنگارند. یوگنیا آلباتس‌ یکی‌ از آن افراد است.

این‌ اثری می باشد که‌ هر شخصی بخواهد پویش‌ تاریخ‌ اخیر روسیه‌ و شاید آینده ی آن‌ را بشناسد می بایست آن‌ را مطالعه کند.

بروک‌ کلارک و فایننشال‌ تایمز شایسته‌ می باشد به‌ نظریه تازه ی او که‌ کا. گ‌. ب‌ هم اکنون هم‌ زنده‌ و فعال‌ است‌ به‌ بزرگترین شیوه ممکن‌ گوش‌ فرا داد.

دیوید رمنیک نگارنده ی مقبره لنین‌ و یوگنیا آلباتس‌ در این‌ بررسی مسحور کننده این‌ افسانه‌ را که‌ کا. گ‌. ب‌ همراه‌ با از بین رفتن شوروی‌ از میان رفته باطل‌ می کند و با استفاده‌ از گنجینه‌ای‌ از سندهای چاپ نگشته پرونده‌های‌ پنهانی کا. گ‌. ب‌ و مصاحبه‌های‌ کم نظیر و مسیر تحول‌ات و تطور کا. گ‌. ب‌ را به‌ گسترده‌ترین‌ قوای پلیس‌ مخفی‌ جهان‌ به‌ ثبت‌ رسانده است.

او نمایان می کند که‌ کا. گ‌. ب‌ چطور در همه ی ساختارهای‌ اجتماع مدنی‌ و همه وجوه‌ زندگی‌ روزمره‌ نفوذ می‌کرد و چطور با وجود انحلال‌ات رسمی‌ آن‌ در روسیه‌ تازه دموکراتیک‌ و قدرتمند تر از تمام زمان خویش را از ابزار نیروی دولتی‌ به‌ یک‌ قدرت‌ دولتی‌ مستقل‌ متحول‌ کرده‌ است‌.برای خرید کتاب دولتی در دولت با ما تماس بگیرید.

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.