پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

سیمای کوروش در صبحدم تاریخ

موجود
100,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب تاریخ

کتاب سیمای کوروش در صبحدم تاریخ اثر استاد عزیزالله کاسب
توضیحات

کتاب سیمای کوروش در صبحدم تاریخ

اینجا عشق آباد است. سرای دوستی و محبت و دیار مردان راه فتوت.مهد تمدن و اندیشه های ناب.سرزمین خیام و فارابی و فردوسی و ابن سینا .کشور خوبرویان و میهن خداجویان.سرزمین جاویدان ایران.

ایرانیان با سابقه ی مدنیت چندین هزار ساله مردمی هستند که به همه ی ملت های دیگر به عشق و احترام می نگرند و نام همه نیک اندیشان را از هر جا و به هر رنگ و ویژگی که باشند به احترام یاد می کنند.

نگاه ملت ایران چون باران رحمت برای تمامی مردم جهان فراگیر می باشد. و نسبت به فرهیختگان و هنرمندان و علما و سیاسیون خدمتگزار با تکریم و احترام می نگرند.

اما اینک برخی از بی فرهنگان دعوی دار که از معنویت ره توشه ای ندارند.برای خود اسطوره های بی ریشه در قالب نام هایی چون سوپر من و رامبو و ...پروارنده اند. در اندیشه ی برتری جویی نیست نسبت به مردمی هستند که در کارنامه سرگذشت پهلوانی خود نام هایی چون رستم و اسفندیار و گیو و توس و آرش و آریو برزن و پوریای ولی دارند.

بی هویتانی که بر مرکب امواج صوت و تصویر سوارند و با گسترده ترین ابزارهای تبلیغاتی به باورهای مقدس و تمدن های درخشان ملل دیگر و دین های مقدس الهی می تازند و ارزش ها را ضد ارزش نشان می دهند.و خوبی ها را ابدی.انان به سوابق درخشان تاریخ ملتهای فرهیخته ی جهان ناجوانمردانه می تازند و همچون شغال مثنوی معنوی که از خم رنگ برامده است.به خود می نازند و تازش انها به پیشینه ی درخشان فرهنگی ملت ایران و فرخنده روزگار هخامنشیان نیز در این راستا است.

پس از پخش فیلم سراپا جعل300 بود که مسولین انتشارات محد بر ان شدند تا شخصیتی که بر تاریخ ایران وقوف داشته باشد و بتواند در قالب کتابی ان ساخته و پرداخته های بیگانگان را پاسخی شایسته دهد.بخواهند تا حقیقت شخصیت کوروش کبیر را به رشته تحریر در اورد.کتاب حاضر تلاش بی وقفه نویسنده و مولف برجسته ایرانی استاد عزیزالله کاسب است.

خرید کتاب سیمای کوروش در صبحدم تاریخ اثر استاد عزیزالله کاسب چاپ سال هزار سیصد هشتاد و هشت از انتشارات محمد در فروشگاه اینترنتی کارا کتاب موجود است و برای خرید کتاب مطابق روش خرید اقدام نمایید.و همواره توصیه میشود پیش از خرید آنلاین با مشاورین سایت تماس حاصل فرمایید.

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.