پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

فراموشخانه و فراماسونری در ایران

موجود
1,000,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب تاریخ

کتاب فراموشخانه و فراماسونری در ایران اثر اسماعیل رائین
توضیحات

کتاب فراموشخانه و فراماسونری در ایران اثر اسماعیل رائین

 

سالهاست که طی فعالیتم در کتابفروشی استقبال بالا از کتاب فراموشخانه و فراماسونری در ایران اثر اسماعیل رائین را شاهد هستم. و از آنجا که کتاب نامبرده مدتهاست تجدید چاپ نشده و مرگ مشکوک نویسنده در زمان چاپ اثر و اینکه کتاب فراموشخانه و فراماسونری در ایران اثر اسماعیل رائین قبل از چاپ رسمی است در سال هزار و سیصد و پنجاه و هفت توسط انتشارات امیرکبیر که فوت نویسنده را نیز همراه بود دو چاپ غیر رسمی دیگر نیز داشته که هر دو در دهه چهل یکی در ایتالیا و دومی در ایران توسط چاپخانه داورپناه نشر یافت.که البته شایعاتی پیرامون کتاب فراموشخانه و فراماسونری در ایران چاپ ایتالیا که این نسخه چهار جلد است و راجع به مسائل جنجالی و ناگفته ای هست که والله ما این نسخه ایتالیارو داریم و قابل فروش ولی نه چهار جلدی نه مطلب خاص و عجیبی تنها تفاوت اینها در یک فصل است که با نام فصل چهارده در مجلد اول است. یعنی در چاپ ایران چه دهه چهل و چه دهه پنجاه فصل 14 در ایران بدستور ساواک حذف شده است که در ایتالیا این فصل موجود است.اما اینکه 4 جلد باشد ما که ندیدیم.

کتاب فراموشخانه و فراماسونری در ایران اثر اسماعیل رائین پیرامون تاریخ  انجمنهای خفی فراماسونری درکشورمان میباشد. و به معرفی و افشای اسامی چند تن از اعضای ایرانی این انجمن مخفی می پردازد و در این سه مجلد با ذکر منابع و اسناد به صدها کلیشه از مدارک اعضا و قسمنامه و دعوت ایشان به بزم و مجالس سریشان بهمراه تصویرهایی از این چندین تن فراماسونر که جامه این انجمن را بر تن دارند پرداخته است.و در این مجموعه سه جلدی نویسنده مانند دیگر کتاب های اسماعیل رائین با استفاده منابع معتبر و مستند   اطلاعات مفیدی از این انجمنهای سری میدهد و اسرار محرمانه ای از نقشه های و توطئه های ایشان در ایران و جهان  بما میدهد.اما مسئله ای که در کتاب حاضر ایرادی است بزرگ اینکه نویسنده به زبان نقد سخن می گویئ نه یک روای بی طرف و در مسیر کتاب مکرر با تهمت های کوچک و بزرگ و وارد کردن احساسات در تاریخ نگاری و حتی تبلیغاتی از رروی عمد قدری بر روایت بیطرفانه میکاهد.

و نام چند صد عضو ایرانی این سازمان‌ها آورده شده است. در این کتاب دهها کلیشه از مدرک عضویت، سوگندنامه، دعوتنامه به مجالس و تصاویر ایرانیان فراماسون ملبس به جامهٔ فراماسون‌ها آورده شده است. سه جلد کتاب اسماییل رائین حاوی اطلاعات مفیدی در مورد فراماسونری در ایران است. کتاب شامل شماری از انتقادات و در مورد توطئه هایی است که نویسنده به فراماسونری نسبت می دهد. اما کتاب دارای تبلیغات خصمانه و شعارهای احساسی و اتهامات ریز و درشت علیه فراماسونری است. و از اینرو عده ای معتقدند که نویسنده با همدستی ساواک به این سندهای محرمانه دست یافته و به نوعی سفارش ساواک بوده است.اما این هرگز ثایت نشد و حتی علت مرگ نویسنده که در چاپخانه امیرکبیر بود هنگام باز چاپ کتاب حاضر و مشکوک بوئن سکته هرگز چیزی ثابت نشد.این کتاب سه جلدی برای فروش اماده است حال اگر بهردلیلی خریدش برای شما سخت است می توانید کاملا رایگان دانلودش کنید . برای دانلود کتاب فراموشخانه و فراماسونری در ایران اینجا کلیک نمایید.

خرید کتاب فراموشخانه و فراماسونری در ایران اثر اسماعیل رائین در سه جلد نفیس چاپ اول سال 1349 انتشارات امیرکبیر در فروشگاه اینترنتی کارا کتاب موجود است و برای خرید کتاب مطابق روش خرید اقدام نمایید.و همواره توصیه میشود پیش از خرید آنلاین با مشاورین سایت تماس حاصل فرمایید.

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.