پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

نبرد من

موجود
150,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب تاریخ

کتاب نبرد من اثر آدولف هیتلر
توضیحات

 کتاب نبرد من اثر آدولف هیتلر
آدولف هیتلر، صدراعظم و پیشوای آلمان، پسر یک کفاش در روستایی در اتریش متولد شد. او در بیست و پنج سالگی با آغاز جنگ جهانی اول، به ارتش باویر ملحق شد و در آنجا توانست توانایی خود را به افسران نشان دهد و در خط مقدم جبهه شجاعت خود را آشکار کند اما زمانی که در جبهه مسموم می شود و تحت مداوا قرار می گیرد، آتش جنگ جهانی اول فرو می نشیند. در آن زمان شکست آلمان در جنگ و همچنین عهدنامه ورسای برایش اصلا قابل هضم نبود. او در زمان بازگشتش، زمانی که وارد مونیخ شد، به حزب کارگران پیوست که در آن زمان اعضای آن بسیار اندک بود.
عقاید و اندیشه های این حزب برایش متقاعد کننده بود و در پی تعدادی سخنرانی که برای افراد حزب به عمل آورد، جایگاه خود را در آن پیدا نمود. او پس از مدتی با سخنرانی های پرحرارت و ملی گرایانه مردمان بسیاری را مجذوب این حزب کرد و توانایی خود را جهت رهبری، به دیگر اعضا حزب و همچنین مردم، چشانید. او با همین رویه توانست به رهبری این حزب منصوب شود و
هیتلر که در ابتدا جوانی پر شور بیش نبود توانست حزب ناسیونال سوسالیست کارگران آلمان را به قدری توسعه دهد و برای اهدافش در این حزب تا جایی پیش برود که تا سالیان متمادی، نامش بر اندام ها رعشه آورد و تاثیرات حکومت آن، تا مدت ها از حافظه بازماندگان جریان های پدید آمده از پی رهبری او، از اذهان پاک نشود.برای خرید کتاب نبرد من نسخه چاپ اول اینجا کلیک نمایید. و برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


بخش اول کتاب نبرد من، توسط هیتلر زمانی که به دلیل ناکام ماندن کودتا در مونیخ، به دلیل افعال ضدحکومتی و خیانت به کشور، در زندان لندزبرگ به سر می برد، نوشته شد و بخش بعدی در آن سال و بعد از آزادی او به نگارش درآمد. این کتاب از ابتدا و از زمان کودکی آدولف هیتلر را بازگو می کند و از طرفی افکار و اندیشه های او و حزب نازی را نیز آشکار می کند.
نبرد من از آن دست کتبیست که حتی افراد بی علاقه نسبت به اندیشه های سیاسی و تاریخی نیز به سختی از آن می گذرند و برای تاریخ دوستان و آن هایی که کنجکاویشان را موضوعاتی مانند هیتلر و اندیشه های حزب نازی و رویدادهای جنگ جهانی اول و دوم برمی انگیزاند، بسیار مناسب است.
یک بند مقدمه نبرد من:
برای مکتبی که بایستی به گونه‌ای یکسان و بهم پیوسته رشد یابد، لازم است که ارکان اصلی آن پیشاپیش تدوین و تنظیم گردد.

 

 

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.