پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

نگاهی به نهضت ملی ایران

موجود
400,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب تاریخ

کتاب نگاهی به نهضت ملی ایران اثر سعید رهبر
توضیحات

کتاب نگاهی به نهضت ملی ایران اثر سعید رهبر

 

بررسی ابهامات تاریخی می بایست براساس داده های مشترک عمومی جدا از وابستگی ها صورت بگیرد تا بر مبنای آن بتوان به حداقل توافق عمومی در صورت مسئله رسید.
در غیر این صورت هرگز نخواهیم توانست در جهت روشن نمودن این ابهامات گامی برداریم.
انچه در این زمینه بایستی مورد توجه قرار گیرد هوشیاری در برخورد با مدارک و اسناد است.
چنانچه دستگاه های دولتی اعم از ملی و غیر ملی مورد سوء ظن و نفی قرار گیرند و ابزار تبلیغاتی آن دولت ها از جمله روزنامه ها.رادیو.تلویزیون و دیگر رسانه ها نیز مردود شمرده شوند در گیجی تاریخی خود مبهوت گشته فقط متکی به این سند دلخواه یا فلان شخصیت مورد تایید یا بهمان ارگان قابل اعتماد شده همچنان در شرایط اشفته فعلی باقی خواهیم ماند.
برای نمونه در بخش نخست کتاب مثال اورده ایم اگر تاریخ تاسیس جبهه ملی را در نظر بگیریم خواهیم دید از زبان یا قلم بنیان گذاران این جریان و مدعیان این جبه حکایتهای مختلفی نقل شده است.

نقد خاطرات شعبان جعفري سعيد رهبر با نگاهي موشكافانه به نقد خاطرات شعبان جعفري و گفت و گوي هما سرشار با شعبان مي پردازد . نيت او روشن كردن حقايق و رفع ابهام در برهه اي از حساس ترين مقاطع تاريخ معاصر كشورمان در سالهاي ميان ۱۳۲۰ تا ۱۳۳۲ است . سعيد رهبر با فراهم آوردن اطلاعات مستند از انبوهي از منابع دست اول پاسخ به تحريفات و جعل هاي مندرج در اين كتاب را بر عهده گرفته است .

 

خرید کتاب نگاهی به نهضت ملی ایران اثر سعید رهبر چاپ اول انتشارات هیرمند بدون سانسور

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.