پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

فراماسونری در ایران

موجود
300,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب تاریخ

کتاب فراماسونری در ایران اثر محمود کتیرائی
توضیحات

کتاب فراماسونری در ایران اثر محمود کتیرائی

 

 درست است که فراماسونری به یک معنی ریشه ای کهنسال دارد و حتی چنانکه کلمان هوار نوشته است برخی از آزمون هایی که مهرپرستان درباره کسانی که می خواستند از یکی از درجه های هفتگانه مهرپرستی بگذرند بکار می بردند دست .دست کم زمانی در ایین پذیرش فراماسونری نیز یافته می شده است.اما این که فراماسون ها پیش از تاخت و تاز اسکندر به ایران درامده باشندو یا پیدایش فراماسونری در زمان کوروش بزرگ بوده است افسانه بافی و یاوه نویسی و دروغ پردازی است.گمراه کردن خواننده است و افسانه بزرگ افزودن تا سرانجام فراماسونری در غبار رمز و ابهام بیارمد و مردم به راز کار این دستگاه سیاسی پی نبرند و ره گک کنند.
گفتنی است که سازمانهای فراماسونی و همانند ان که در ایران برپاشد به گوش ایرانیان زودباور و ساده بینی که بدین دستگاه سیاسی می پیوستند همین افسانه ها را فرو می خواندند. بهترین گواه مثنوی آیین فراماسون سروده میرزا صادق خان امیری فراهانی است که از نخستین کسانی است که به لژ بیداری ایران پیوست.

 

 خرید کتاب فراماسونری در ایران

 

 آن چه در این کتاب نوشته شده است بر پایه اسناد و مدارک چاپ نشده و یا نتیجه پژوهش در زندگینامه سیاسی و کارنامه اخلاقی فراماسون ها بوده است. از این روش کما بیش استقرایی به این نتیجه تقریبا کلی رسیدم که نزدیک به همه کسانی که به فراماسونری پیوسته اد در راه سود سیاسی انپلستان گام برداشته اند و به ملت ایران خیانت هایخرد و بزرگ بسیار کرده اند.
این کتاب بخشی از تاریکخانه تاریخ فراماسونری در ایران اندک پرتوی بیفکند و دانشمندان آستین بر لغزش هایم مکشند و از ان به چشم پوشی در نگذرند و با یاداوری و لغزش ها بر من من نهند.

در این کتاب امده است که در دوره محمدرضا برخلاف دوران پدرش با گسترش روابط سیاسی با غرب به خصوص انگلستان لژهای فراماسونری فراوانی در ایران تاسیس شد و نفوذ فراماسون‌ها در سیاست ایران به شدت گسترش یافت، هرچند هیچ یک از افراد سرشناس خانواده پهلوی دست کم به طور رسمی عضو هیچ لژ فراماسونری نبودند ولی بسیاری از رجال سیاسی، نخست وزیران، وزیران، نمایندگان مجلسین و فعالان سیاسی از فراماسون‌های سرشناس بودند. در ایران فراموشخانه توسط گروههای چپ گرا،  بنیاد گرا و ملی گرایان لیبرال به عنوان مامور مخفی انگلیس و صهیونیسم و در نتیجه عامل تمام بدبختی‌های ایران معرفی می‌شدند .که پس از انقلاب اسلامی ایران تمام این انجمن ها متلاشی و از کشور گریختن

 

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.