پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

آزادی یا مرگ

موجود
600,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب رمان

کتاب آزادی یا مرگ اثر نیكوس كازانتزاكیس
توضیحات

در کتاب آزادی یا مرگ اثر نیكوس كازانتزاكیس خواننده در نخستین و واپسین لحظات آزادی یا مرگ با شخصصیت اصلی که پهلوان میکلس است همگام و همراه میشود. او که شخصی جسور و شجاع است تمام ویژگی های یک قهرمان چون راستی و شجاعات و صداقت و شجاع بودن و ایثار و مرام و معرفت را داراست.بقول محمد قاضی پهلوان میکلس شبیه عیاران کشورمان است.

اری او دلیر و شجاع و غیور و هیکل پر هیبت دارد و بسیار تنومند و درشت هیکل است به گونه ای که در حجره خود قامتش به سقف می خورد و در گذر از درب چهارشانگی سختی در ورود ایجاد می نماید.

ما در طی داستان با شخصیت این پهلوان روبرو هستیم و سپس به معرفی شهر و محل واقعه داستان بنام شعرکاندی از جزیره کرت یونان می پرد ازد و با دوستان و خانواده شخصیتهای داستان آشنا شده. و فضای بسته و روح بیماری که گویی شهر را در برگرفته و به گونه ای که انگار اهالی شهر با یکدیگر مشگل داشته و عصبین. اری مردم جزیره کرت طی هزار و هشتصد و پنجاه و چهار تا هتشاد و هفت برای آزادی قیام نموده اما نتیجه این آزادی و قیام به  سرکوب ایشان از سوی قدرت تحت سلطه ترکان عثمانی خاتمه یافته... تا اینکه ......

خرید کتاب آزادی یا مرگ اثر نیكوس كازانتزاكیس ترجمه محمد قاضی چاپ اول 1343 انتشارات خوارزمی در کارا کتاب موجود و برای مطالعه کتاب های نیکوس کازانتزاکیس اینجا کلیک نمایید.

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.