پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

دوست خانواده

موجود
300,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب رمان

کتاب دوست خانواده اثر فیودور داستایفسکی ترجمه مهرداد مهرین
توضیحات

کتاب دوست خانواده اثر فیودور داستایفسکی ترجمه مهرداد مهرین

 

او هیچ باور نمی کرد که دشمنانی دارد البته او دشمنانی داشت ولی نمی توانست آنها را ببیند. او مانند حریق از بروزه های و هوی و اضطراب در خانه وحشت داشت و فوری به هرکس و هر چیز تسلیم می شد.
او هرگاه که به خاطر ضعف و سست عنصریش مورد سرزنش قرار می گرفت می گفت بگذار چنین باشم بگذار چنین باشم..... تا همه خوشحال و خرسند باشند.لازم نیست این را بگویم که حاضر بود به هر نوع نفوذ شرافتمندانه تسلیم شود.
حتی بالاتر از این ان بود که یک ادم رذل و ناقلا می توانست تسلط کامل براو پیدا کند و حتی او را به انجام کار خطا ترغیب نموده و عمل خطا بر او پیدا کند و حتی اورا به انجام کار خطا ترغیب نموده و عمل خطا را صحیح جلوه دهد .
عمویم خیلی زود و به اسانی به مردم اعتماد می کرد و اغلب هم در اشباه بود و موقعی که پس از تحمل رتج های زیاد بالاخره در می یافت که مردی که فریبش داده نادرستکار است اورا عفو می کرد.حال مجسم کنید یک زن بلهوس .خرف و احمق را که تنها از ژنذال خود می ترسید و از هیچ چیز دیگر باک نداشت و درصدد برامده تا رنجهای را که سابقا متحمل شده به نحوی جبران کند ناگهان در خانه او شروع کند به رفتارهای همانند یک ملکه

دهکدۀ استپانچیکوو که در ایران با اسم دوست خانواده معروف است نوشته ای است از فئودور داستایوفسکی نویسنده روسی. شاید اینطور بنظر برسد که این رمان در مقابل آثار مشهور داستایوفسکی مانند جنایت و مکافات و برادران کارامازوف و دیگر آثار این نویسنده، اثری بسیار خواندنی و قدرتمند و از لحاظ شخصیت پردازی و روایت داستان مفید باشد. راوی این داستان اول شخص مفرد می باشد و داستان را اینگونه شروع می کند:" می خواهم داستانی را برایتان تعریف کنم..." و اتفاقاتی را که در دهکدۀ استپانچیکوو برای خانواده عموی او اتفاق می افتد بازگو می کند

 

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.