پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

رنج و سرمستی

موجود
300,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب رمان

کتاب رنج و سرمستی اثر ایروینگ استون
توضیحات

کتاب رنج و سرمستی اثر ایروینگ استون ترجمه پرویز داریوش

 

کتاب رنج و سرمستی اثر ایروینگ استون قصه پرماجرای نقاش بزرگ و برجسته میکل آنژ است. که به سبک رمان و داستان گونه یکی از جذاب ترین و خواندنی ترین آثار در زمینه زندگینامه است.

و حقیقتان ایروینگ استون با توانایی خود در پردازش داستان هیجان و جادبه یک زندگی نامه که می توان یکنواخت باشد را اشکار و انچه حق یک هنرمند برجسته بود را ادا می نماید.و برای نگارش این اثر سختی بسیاری کشید با تحقیق چند ساله در محل زندگی این نقاش بزرگ در کشور ایتالیا تا بتواند ابتدا شخصیت این ارتیست را خود بشناسد و سپس نمایشگر او باشد.

و از اینرو ماجرا را از زمان طفولیت ایشان شروع می نماید و سپس درد و رنج برای ساخت یک پیکر (خلق با پیکر تراشی) و هیجان و شوری که پس از خلق یک اثر در او ایجاد میگشت و سرمست از پیکر تراشیش. و نویسنده این لحظات را چون دوربینی دقیق ثبت نموده. 

شاید دلیل محبوبیت این رمان قدرت تخیل نویسنده در ترکیب حقایق زندگی میکلا انژ با تخیلاتی که از نویسنده حس کرده بودت. و موجب میشود خواننده در روح کارکتر داستان رفته و تمام هیجانات شادی و سختی ها که البته سختی های بسیاری متحمل شده را تجربه کند.

از مخالفت پدرش  برای فعالیت در این زمینه تا کار طاقت فرسال در معدن برای پیکرتراشی. این کتاب انقدر جادبه و سادگی کلام و عشق یک هنرمند را به هنر بخوبی نمایش میدهد .که پس از مطالعه این اثر شکی نیست که به تبلیغش به دیگر دوستان خود خواهید نمود.

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.