پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

قلعه حیوانات

موجود
100,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب رمان

کتاب قلعه حیوانات اثر جورج اورول
توضیحات

رمان قلعه حیوانات اثر جورج اورول.

کتاب در سال ۱۹۴۵ انتشار یافت و تقریبا ۵۰ بار تجدید چاپ شده است‌ و میلیون ها نسخه به فروش رفته است.

و تا الان به بیشتر از هفتاد زبان دنیا ترجمه شده است.رمان با تعریف کردن شبی شروع میشود که یک خوک که میجر نام داشت حیوانات را دور هم جمع میکند و به آنها میگوید که مورد ظلم انسان قرار دارند و از آنها میخواهد که شورش کنند .

بعد از مدتی حیوانات شورش میکنند وصاحب مزرعه را از مزرعه بیرون میکنند و خودشان عهده دار کارهای مزرعه میشوند.بعد از شورش و عادی شدن اوضاع خوک ها که باهوش تر از بقیه بودند رهبر حیوانات میشوند ولی مدتی که میگذرد در بین خودشان کودتا در میگیرد.

ناپلئون یکی از خوک های مزرعه با استفاده از سگ های وحشی اسنوبال خوک دیگر را از مزرعه بیرون میکند و خود رهبر بی چون و چرای مزرعه میشود بعد از این اتفاق اسنوبال همکار جونز معرفی میشود و ناپلئون دستور میدهد که حیواناتی که با اسنوبال همکاری کرده اند توسط سگ ها کشته شوند.

و بعد از مدتی خوک ها همه ی قوانین قلعه را ابتدا تعیین شده بود نقض میکنند و قانونی که به هفت فرمان شهرت پیدا کرده بود به مرور زمان نابود میشود به حیوانات غذای کمی اختصاص میابد و وادار به کار زیاد میشوند ولی خوک ها فقط دستور میدهند،خوراک زیاد میخورند،و تمام امکانات رفاهی مختص به خودشان است و از دست رنج حیوانات دیگر استفاده میکردند و کار به جایی میکشد که مثل انسانها روی دوپا راه میرفتند و با انسانها داد و ستد میکردند در حالیکه در روزهای ابتدایی شورش از انسانها متنفر بودند).

 

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.