پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

مردی که میخندد

موجود
300,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب رمان

کتاب مردی که میخندد اثر ویکتور هوگو
توضیحات

کتاب مردی که میخندد اثر ویکتور هوگو

این کتاب اثر هوگو نویسنده و شاعر فرانسوی است که در آوریل ۱۸۶۹ نخستین بار در فرانسه چاپ شد.هوگو همزمان با شرح داستان این رمان که در اوایل قرن ۱۸ و در انگلیس روی میدهد مطالب فلسفی و تاریخی را هم بیان میکند.

این کتاب به یک اثر ماندگار تبدیل شد و در سال ۱۹۲۸ تبدیل به فیلم شد.داستان این رمان درباره مردی است که در بچگی توسط کسانی که بچه ها را میخرند معلول میشود و با زخمی که روی صورتش است انگار همیشه در حال خندیدن است و یک ماسک خنده روی صورتش شکل میگیرد.

دختری که نابیناست و به این مرد وفادار است و عشق خود را به او ابراز میکند.و بیرحم بودن ثروتمندان و اشراف زادگانی که که در رفاه کامل زندگی میکنند در این رمان به شکل فوق العاده ای به تصویر کشیده شده اند.

خرید کتاب مردی که میخندد

هوگو پیام مهم رمان را به این شکل بیان میکند که وقایعی که برای او اتفاق افتاده است گویی برای کل جهان اتفاق افتاده است انسانهایی که اگر چه در ظاهر شاد هستند و خنده بر لب دارند اما در باطن خود ناراحت هستند و رنج میکشند.

ویکتور هوگو با بیان این قصه ی جذاب و اثر گذار و با توصیف های فوق العاده خود از فکرها و احساسات شخصیت های رمان مخاطبان کتاب را در تخیل غرق میکند و البته نحوه تفکر و روش زندگی کردن انسان را در دوره ای خاص از تاریخ بررسی میکند.

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.