پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

گل سرخ و شمشیر

موجود
300,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب رمان

کتاب گل سرخ و شمشیر اثر ساندرا پاررتی
توضیحات

کتاب گل سرخ و شمشیر اثر ساندرا پاررتی ترجمه احمد مرعشی

 

 گل سرخ  و شمشر رمانی است بسیار جذاب و خواندنی بر پایه یک ماجرای عاشقانه و تاریخی که پیش از آن عشقی برای ناپلئون جز دزیره نشنیده بودم.

اما در این رمان روایت جور دیگری تغیر میکند و گویی انگار ناپلئون عشقش به بانوی داستان یعنی کارولین دولاروم آلری بسار حقیقی و تک بعدی است.

رمان گل سرخ و شمشیر بسیار جذاب و احساسی است و در جریان تاریخ گزارش گر شرایط زندگی و کن کاش احساسی کارکترهای داستان بخصوص شخص ناپلئون و معشوقش کارولین میباشد.

گل سرخ و شمشیر نخست بار توسط احمد مرعشی در اواخر دهه چهل یعنی سال هزار و سیصد و چهل هفته بفارسی برگردانده و به سرمایه انتشارات امیرکبیر بچاپ رسید.

رمان بسیار زیبای گل سرخ ماجرای هنری هشتم است که خواهر "هنری"، "مری" دل به مرد جوانی به‌نام "چارلز براندون" می‌بازد که قصد مهاجرت به آمریکا را دارد. از طرف دیگر "دوک باکینگهام" به "مری" نظر دارد و می‌خواهد به هر ترتیبی که شده "چارلز" را از سر راه خود بردارد. سرانجام "چارلز" و "مری" هنگامی که قصد فرار به آمریکا را دارند دستگیر می‌شوند. "چارلز" را در برج لندن زندانی می‌کنند و "مری" نیز مجبور به ازدواج با شاه فرانسه، "لوئی دوازدهم" می‌شود....

 

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.