پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

پهنه ذن

موجود
120,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب روانشناسی

کتاب پهنه ذن اثر د. ت. سوزوکی
توضیحات

در مقدمه کتاب پهنه ذن اثر د. ت. سوزوکی آمده : بسی جای خوشبختی است که توانسته ایم این گفتار را که نویسنده کنون 93 ساله آن نیکویی نموده و اجازه داده تا خانم می هواکامورا و دکتر کارمن بلکر از یادداشتهای گفتگوهای ویژه شان با نویسنده فراهم آورند. در این دفتر بگنجانیم.جهان بودیسم چنان  از برای دامنه و ژرفای پژوهش هایی بودایی دکتر سوزودکی وامدار اوست.که چه بسا از یاد می برد که  همواره در نوشته هایش از گوهر آزموده های خودش مایه برمیگرد.داستان جوانهای چنین مردی بایست برای خوانندگان بسی دلپذیر باشد.اما او همواره خواهش هایی را که در این باره نام دومش می باشد.پاسخ گفته است.

دای ستز برگردان نام دومش می باشد.پاسخ گفته  است.دای ستز نامی است که استادش سوئن روشی به وی داد.باری برای این دفتر دل اورا بدست اوردیم تا کمی از دوران جوانی و جستار گسترده اش در پی راستی برایمان سخن گوید.با سپاس از او از بهراین سرفرازی بی همتایی که مارا بخشیده .فروتنانه وام بزرگی را که جهان غرب بویژه انانکه راه ذن را در شناسایی خویش سودمند یافته اند.به او دارد ارج می نهیم.

درون مایه این داستان ان است که انسان بایست بران شود تا هر انچه را که دارد.یکسره به کوشش اندازد.پایان راه ادمی اغاز راه خداوند است.بیشتر زمانها چنین پیش می اید که درست همان هنگام که ادمی به ژرفای نومیدی می رسدد و بران میشود تا زندگیش را بگیرد.ستوری دست می دهد.می پندارم که شاید برای بسیاری ها ستوری انگاه دست داده که بسی دیر شده و انان روبرو مرگ خویش بودند.

خرید کتاب پهنه ذن اثر د. ت. سوزوکی برگردان فرامرز جواهری نیا چاپ سال هزار سیصد شصت هشت از انتشارات فردوس در فروشگاه اینترنتی کارا کتاب موجود است و برای خرید کتاب مطابق روش خرید اقدام نمایید.و همواره توصیه میشود پیش از خرید آنلاین با مشاورین سایت تماس حاصل فرمایید.

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.