پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

فراموشخانه و فراماسونری در ایران چاپ ایتالیا

موجود
20,000,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب نایاب

کتاب فراموشخانه و فراماسونری در ایران اثر اسماعیل رائین چاپ ایتالیا
توضیحات

کتاب فراموشخانه و فراماسونری در ایران اثر اسماعیل رائین چاپ ایتالیا

 

این نسخه کامل از کتاب فراموشخانه و فراماسونری در ایران چاپ ایتالیا  برای نخستین بار توسط نویسنده در کشور ایتالیا بچاپ رسید .

کتاب فراموشخانه که مهمترین و معروفترین اثر اسماعیل رائین است به تاریخ فراماسونری در ایران می پردازد .از این نسخه چندین نوع چاپ موجود است که تماما نسخه های اصل چاپ چند دهه قبل و نسخه قدیمی و دست دوم میباشد.

این کتاب های چاپهای متوع و نشارین مختلفی دارد که از آنجا که چند دهه از چاپ این کتب می گذرد نسخه های قدیمی و دست دوم اما نایاب و کلکسیونری محسوب میشوند.

نخستین بار این کتاب در سال 1961 در کشور ایتالیا توسط خود مولف بچاپ رسید.و نوبت دوم در سال 1346 در ایران تهران مجدد توسط خود مولف در سه جلد هارد کاور سلفون بچاپ رسید. و اما نوبت سوم که در اصل نوبت اول انتشارات امیرکبیر است در سال 1357 با جلد شومیز و گالینگور به چاپ رسید. یعنی سال 1357 انتشارات امیرکبیر سومین تجچدید چاپ این کتاب را که در حقیقیت چاپ اول و اخر خود بود بچاپ رسید که متاسفانه اسماعیل رائین طی مشکلی که با ناشر داشت در همان انتشارات سکته نمود و فوت یافت. و نوبت چهارم که به شکل افست از سال 57 اما تحت عنوان انتشارات رائین در اوایل دهه چاپ گردید .و از این نسخه های ذکر شده بدلیل کمیاب بودن نسخه های کپی و افست نیز موجود میباشد که متاسفانه برخی باسم اصل بفروش میرسانند. پس هنگام خرید دقت کنید.

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.