پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

حافظ یونسکو

موجود
برگشت به مجموعه: کتاب نفیس

کتاب حافظ یونسکو
توضیحات

کتاب حافظ یونسکو

 

کیست که ارزش دیوان خواجه حافظ شیرازی را نداند. یعنی یکی از افتخارات ایران زمین داشتن یک نابغه بزرگ چون حافظ شیراز است. کسی که اشعارش پا را از مرز یک کشور فراتر گذاشته و جهان نام اورا می شناسد. هنوز که هنوز است کمتر خانه ای است که در خانه خود کتاب دیوان حافظ را نداشته باشد. در قدیم که در خانه هایمان رف(طاقچه) بود امکان نداشت دو کتاب قرآن و حافظ نباشد. هنوز هم در سفر عقد در سفر عید امکان ندارد دیوان حافظ نباشد.

دیوان حافظ برای ما ایرانیان بسیار ارزشمند است به گونه ای که برخی حتی از با ذکر نام ایشان آرزئ می کنند . فال میگیرند.

خوب چنین کتاب ارزشمندی آیا لایق یک نسخه نفیس نیست؟

سالهاست که دیوان حافظ دست به دست میشود سالهاست از نسخه های دست نویس تا چاپ سنگی و سربی دیوان حافظ نشر یافته. در اندازهای مختلف و چاپهای متفاوت

خرید کتاب حافظ چاپ یونسکو

سالهاست که دیوان حافط را تورق می کنیذد و از این شاهکار لذت میبریم اما طی این قرون نسخه های که واقعا برزازنده دیوان حافظ باشد چاپ نشد.و آنچه که پیش از انقلاب از دیوان حافظ چاپ مشید نسخه نفیس یا ارزنده ای نبود. مثلا ما پیش از انقلاب شاهنامه نفیس و ارزنده چندین نسخه داشتیم مانند شاهنامه بایسنغری مانند شاهنامه امیرکبیر یا از قرآن نسخه های نفیس داشتیم مانند قرآن آزیامهر و حتی از رباعیات خیام مانند خیام اسفندیاری  و خیام پدیده اما حقیقتا حافظ نفیسی که اسم و رسم دار باشد خیر و همواره جای یک نسخه حافظ نفیس خالی بود تا در دهه شصت در اواخرش انتشارات کمیسیون ملی یونسکو در ایران با همکاری کتابخانه ملی تهران  یک نسخه بسیار معتبر از حافظ را توسط برادران عبدالرسولی آماده چاپ نموده اند که خوشنویسی این دیوان توسط مرتضی عبدالرسولی انجام گشت و تصحیح خوب این دیوان توسط علی عبدارسولی و افسوس در تیراژ محدود در یک قاب بسیار ارزنده شیشه ای آماده و نشر یافت.

کتاب حافظ یونسکو در سال هزار سیصد شصت و هفت توسط انتشارات کمیسیون ملی یونسکو در ایران بهمراه یک روکش و یک جعبه بسیار زیبا شیشه ای مصور و تمام گلاسه در اندازه سلطانی بچاپ رسید.

کارا کتاب تنها سایت رسمی است که حافظ یونسکو را با ضمانت 1 ساله بفروش میرساند. متاسفانه مدتهاست بدلیل عدم تجدید چاپ این کتاب بسیار ارزشمند این کتاب نایاب و نسخه های تقلبی در بازار وجود دارد که نسخه های کپی و افست هستند. و بعضی نسخه ها هستند که صحافی مجدد شده یا جعبه مجدد داده شده و ساختن اما ارزش کلکسیونری ندارند. ما با افتخار نسخه های اصلی و کیفیت درجه یک این کتاب در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.