معرفی کتاب ربه کا
 اثر دافنه دوموریه

کتاب شروه دلنشینی دارد. از همان هاییست که وقتی از شلوغی های تکراری زندگی در شهر های بزرگمان خسته می شویم؛ خواندانش می تواند ما را آرام کند.


از همان هایی که می توانیم بی توجه به حجم بالایش، آن را روی پاهایمان بگذاریم و تا ساعت ها از صفحاتش دور نشویم.


پس از گذشتن و رد شدن صفحات ابتدایی و به تصویر کشیدن کامال قصر، رمان به روز های اول و سخت آشنایی، می رسد.

روز هایی که مخاطب نیز به همراه شخصیت ها، هم ترس و هم لذت را تجربه می کند. پس از مدتی، نزدیکی میان دو شخصیت اصلی مخاطب را دلگرم تر می کند و در نهایت وقتی که شخصیت اصلی که هرگز نامش در طول داستان گفته نشده است؛ پا به قصر می گذارد و زندگیش کاملا دگرگون می کند؛ مخاطب با هیجان بیشتری به خواندن ادامه می دهد.
نویسنده ی این کتاب، سعی در توصیف علاقه بی توجه به سن و سال و تجربه های تلخ و شیرین گذشته دارد.

اما در کنار روایت ساده و آرامش، کم کم راز هایی از شخصیت مرد قصه را نیز به تصویر می کشد و همین موضوع باعث می شود مخاطب دیگر نتواند از کتاب جدا شود.

 
در این کتاب، نویسنده خواهر شوهری را خلق کرده است که مخاطب ها عاشقش می شوند و اگر مدتی در قصه نباشد، دل تنگش خواهند شد.
این کتاب برای زن و مرد، حرف های زیادی دارد.
به زن ها یادآوری می کند حتی اگر از اول در یک عمارت بزرگ نبوده اند، توانایی یک بانوی واقعی شدن را دارند. و حتی نشان می دهد بانو بودن به پوشیدن لباس های گران قیمت و شرکت در مهمانی های آنچنانی نیست. آنچه یک زن را به یک بانو تبدیل می کند، گرفتن تصمیم های عاقلانه و رفتار های مناسب اوست.

نویسنده به مرد ها یادآوری می کند زنها می توانند بهترین پشتیبانشان باشند اگر با آنها روراست باشند...
خواندان "ربه کا" با توجه به قلم زیبای نویسنده و موضوع شاید قدیمی اما جالبش، می تواند حال خوبی را به مخاطب هدیه دهد.برای خرید کتاب ربه کا اثر دافنه دوموریه اینجا کلیک نمایید.