معرفی کتاب برای N اثر میناتو کانائه

رمان برای(n)۴ کتاب طولانی میناتو کانائه است این نویسنده طرفداران زیادی دارد و کتابهایش پر فروش است و اهل ژاپن است و جایزه هایی مانند هونتایشو الکس را دریافت کرده است.

این کتاب که مانند دیگر کتاب های میناتو کانائه پر فروش بوده است و بی درنگ بعد از چاپ کتاب سریالش هم ساخته گردید محتوای معمایی دارد و درباره به قتل رسیدن یک زن و شوهر است.مانند کتاب تاوان میناتو کانائه این کتاب هم توسط ۴ راوی بیان میشود در آغاز کتاب با ۴ اعتراف برخورد میکنیم که توسط ۴ جوان تعریف میشود که در صحنه قتل حضور داشته اند و توضیح میدهند که چرا به عمارت شیک آقای نوگوجی که عهده دار مدیریت یک شرکت بزرگ است وارد شده اند.

در ادامه پسر زیبایی نیشیزاکی نام داشته است و به این موضوع متهم است با زن نوگوجی روابط غیر اخلاقی برقرار کرده قاتل تشخیص داده شده و گرفتار زندان میشود.ولی میتوان گفت که این همه ی قصه است؟در پشت این قصه ی هدایت شده حقیقت هایی پنهان شده است که با اتفاقات گذشته زندگی این ۴ جوان در ارتباط است حقیقت هایی که به شکلی ظریف کنار هم قرار گرفته اند و سبب شده اند که این کتاب مضمون پلیسی-روانشناسی داشته باشد.

در ادامه داستان هر یک از این ۴ نفر در تلاش هستند تا با گفتن بخشی از حقیقت از نگاه خودشان به حقیقیت ماجرایی که آنروز پیش آمد و سبب مردن نوگوجی و زنش شد برسند.از نگاه این ۴ نفر:داشتیم حرکت میکردیم تا دوشیزه بدبختی را که که توسط پادشاه کبیر و ستمگر در یک عمارت بزرگ زندانی شده بود از زندان برهانیم.

 

اما علت این موضوع که به چه دلیلی باید این کار را انجام میدادند و چه موضوعی سبب شده بود که به عاقبت دوشیزه علاقه پیدا کنند با گذشته این ۴ نفر ارتباط دارد.گذشته سختیکه که تاثیرات زیادی روی این افراد گذاشته است.

در ادامه میبینیم که این ۴ نفر دوران بچگی خود را به این موضوع ربط میدهند و این آغازی است برای تکرار شدن مصییت های سابق و......(قسمت کوتاهی از کتاب(میشود ثابت کرد که عاشقی موجب میشود هر امری انجام شود.

در ظاهر ما ۴ نفر نتوانستیم همه موارد را حفظ نماییم اما موفق شدیم از یک انسان با ارزش نگهداری نماییم و به همین دلیل خشنود بودیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم دسته جمعی واقعیت را پنهان نماییم).