معرفی کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها.کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها کتابی است که جذابیت خاصی دارد.

و شیوه های جدید زیستن را به ما نشان میدهد ترجمه زیبای میلاد بشیری جذابیت کتاب را دوچندان کرده است مارک منسن در این کتاب توضیح میدهد اصلیت زندگی این است.

موضوعی به نام مشکل وجود ندارد بالاخره مشکلات از دیرباز وجود داشته این بخشی از طبیعت ماست که همیشه نگران چیزی باشیم اما موضوع اصلی اینجاست نگران چه چیزی؟

کتاب منسن متن خواندنی دارد و با مثال آوردن از زندگی دیگران موضوعات کتاب به طور فوق العاده ای تفهیم میکند و درباره زندگی خود توضیحاتی میدهد و این موضوع باعث احساس صمیمیت خواننده با کتاب است .

او در این کتاب موضوعاتی مانند رنج،مرگ و زندگی را کامل باز میکند و حرف این کتاب یک واژه است صداقت.

و به ما نشان میدهد چگونه میتوانیم از چیزهای مهم زندگی چشم پوشی کنیم.این کتاب به ما می آموزد که دوست دارند موضوعات فکر خود را انتخاب کنند.

 

منسن در نه مارس هزار و نهصدوهشتاوچهار در تگزاس به دنیا آمد و از دانشگاه بوستون از تحصیل فارغ شد.

و این کتاب برای او شهرت زیادی به وجود آورد.در آخر به جملاتی از این کتاب جذاب اشاره میکنم(درد جامعه امروز که فکر میکنیم به دلیل فرهنگ مصرف گرا و به اشتراک گذاشتن لحظات خوب زندگی در شبکه های اجتماعی این عقیده در ما به وجود آمد که زندگی دیگران از من بهتر است.

و داشتن سختی و مشکلات پذیرفته نیست.مثلا در اینستاگرامتان میبینید فلانی در ماه عسل است،پسر بچه ۱۶ ساله برای تولد فراری هدیه گرفت در حالی که شما در خانه مشغول غذا دادن به سگتان هستید و به زندگی ترحم انگیز خود فکر می اندیشید!