معرفی کتاب سنگ فرش هر خیابان از طلاست اثر کیم وو چونگ

.به دلیل پیام های جهانی کتاب از جز پرفروش ترین کتاب های جهان قرار گرفته است‌.

چونگ بعد از جنگ با کره یک شرکت تاسیس کرد که اتومبیل صادر میکند،ریز تراشه کامپیوتر طراحی میکند و قطعه های هواپیمای بوئینگ را نیز تولید میکند و آمریکا را قبضه کرده است.‌

او در این کتاب توصیه های کاربردی و مفید در جهت رسیدن به موفقیت بیان میکند.چونگ در این کتاب موفقیت های خود را شرح میدهد و میگوید برای درآمد کم کار نمیکند و مواردی که دیگران غیر ممکن میدانند انجام میدهد و این کار را دوست دارد‌.

قسمت های اصلی کتاب(رویاداشتن‌.مدیریت.رشد.رهبری.).این کتاب میتواند یک کتاب انگیزشی باشد که برای افراد بسیاری مفید است چونگ در این کتاب میخواهد به جوانها انگیزه تزریق کند و از آنها میخواهد اعتمادبه نفس داشته باشند.

وبرای رسیدن به رویاهایشان تلاش کنند چونگ افراد جوان را سرمایه یک کشور تلقی میکند و میگوید آنها باید رویا داشته باشند و همیشه تلاش کنند.

 

بخش هایی از کتاب(در بچگی پول نداشتم اما آرزوهای بزرگ داشتم و هنوز آن زمان را به یاد می آورم که وقتی به خانه برمیگشتم آسمان را تماشا میکردم و آنرا متعلق به خود میدیدم و هیچ چیز را غیر ممکن نمیدانستم شوق زیادی داشتم و رویاهای بزرگی وجودم را پر کرده بود و هیچ چیز نمیتوانست مرا متوقف کند.

تجارت همیشه به سود رسیدن نیست بلکه ضرر کم نیز قسمتی از تجارت است.هرچقدر قدرت بیشتری پیدا میکنید سعی کنید فروتن باشید).

برای خرید کتاب سنگ فرش هر خیابان از طلاست اینجا کلیک نمایید.