درست است دوستان کارا کتاب کاملا رایگان کتاب در اختیار شما قرار میدهد. یعنی شما عزیزان می توانید براحتی کتاب را از ما امانت بگیرید و هیچ هزینه ای بابت امانت کتاب از شما دریافت نخواهد شد.همانطور که در بنر درج شده تنها شرط (خواهش)گرفتن کتاب امانی عضویت در دو صفحه رسمی ما یعنی اینستاگرام و تلگرام میباشد.( به ادرس ذیل).

یعنی روی دو صفحه ما کلیک نموده و در تلگرام جوین شده و همینطور کارا کتاب در اینستاگرام فالو نمایید.

 

و از زمان عضویت شما بدون انقضا شما مجاز به امانت یک کتاب در هر ماه می باشید.فقط  از شما استدعا دارم همانطور که ما به شما اعتماد داریم و بدون هیچ چشم داشتی و هزینه ای کتابهایمان را در اختیار شما قرار می دهیم شما با زدن دو دکمه در دو شبکه مجازی که کمتر از ده ثانیه خواهد بود ما را حمایت کنید.همینطور اعضای اینستاگرام کارا کتاب که در پیج فعالیت چون لایک و کامنت دارن هر ماه بقید قرعه به ده نفر کتب ارزنده هدیه داده خواهد شد. و هنگام خرید همه اعضا با توجه به فعالیتشان از تخفیف برخوردار خواهند بود.فقط هر دو شبکه اجتماعی تلگرام و اینستاگرام را دنبال کنید.

 

 درد دل:

دوستانم خیلی دردناک این چند جمله :که من پیج های مبتذلی رو چه در اینستاگرام و چه در تلگرام می بینم که صد ها هزار و برخی میلیونها نفر دنبال کننده دارد.اما پیجهای که فرهنگی بخصوصا در زمینه کتاب اکرثا به هزار نفر هم نمیرسند.این دردناک که باید کلی خواهش کرد و حتی باج داد که بیایید تورخدا شبکه های اجتماعی فرهنگی را حمایت کنید

اما اگه پیج افراد پوج و بی هویت باشه بخاطر ملیجک بازی میلیونها نفر دنبال کننده دارند.

نخست از شما خواهش میکنم بخاطر خود کار فرهنگی صفحه هات اجتماعی کارا کتاب و نه تنها کارا کتاب پیجهای دیگر فرهنگی را فالو و جوین شوید و حمایت کنید

و دوم منم با جان دل بهر عزیزی که خرید کتاب برایش مشگل است بدون ضمان کتاب امانت میدهم

شما عزیزان برادران و خواهرهای من هستید روزی چند شاعت تو این شبکه های بسر می بریم.حداقل روزی یک دقیقه م در صفحه ها فرهنگی لایک و کامنت بگزارید.

در پیج تلگرام ما به معرفی کتاب.درج جملات و اشعار زیبا.دانلود رایگان و .... می پردازیم

و در پیج ایسنتاگرام به معرفی کتاب های نایاب.......خواهشا با ده ثانیه وقت گزاشتن حمایت کنید

 

توجه

در همین جا قسمت نظر پس از فالو در اینستاگرام و جوین شدن در تلگرام یک کامنت دهید که نام کاربری شما در اینستاگرام است

(فقط لطفا هم در اینستا و هم تلگرام عضو شوید)