پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

تاریخ اجتماعی تهران در قرن سیزدهم

موجود
3,000,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب تاریخ

کتاب تاریخ اجتماعی تهران در قرن سیزدهم اثر جعفر شهری
توضیحات

کتاب تاریخ اجتماعی تهران در قرن سیزدهم اثر جعفر شهری 6 جلدی چاپ اول

 

پیرامون کتاب تاریخ اجتماعی تهران در قرن سیزدهم اثر جعفر شهری باید عرض کنم برای اینکه برخی به اشتباه این کتاب که مجموعه ای شش جلدی است.

با کتاب دیگری از جعفر شهری که در پنج مجلد است. با نام کتاب طهران قدیم اشتباه میگرن. چرا که کتاب دوم نخست در دهه پنجاه تهران قدیم بود و تک جلدی و در دهه هفتاد کتاب 5 جلدی شد و با نام طهران قدیم.

اما باید عرض کرد که هم ناشر دو کتاب متفاوت است.که انتشارات کتاب ذکر شده انتشارات رسا میباشد و سه سال زودتر از نسخه پنج جلدی نشر گردید.

اما برخی دوستان بخاطر شباهت در اسم و یکسانی مولف تصور میکنند . که هردو یک کتاب است.

در حالی که اینطور نیست و کاملا مستقل از هم و منفک هستند.البته باید گت در حین این مستقلی و انفکاک خوب یک موضوع کلی یکسان را دنبال می کنند.

اما انقدر راجع به موضوع و مبحث طهران مطلب هست که  دها جلد که هیچ صدها جلد میتوان نوشت.

در کتاب تاریخ اجتماعی تهران در قرن سیزدهم  جعفر شهری سعی می کند مشاهدات و منابع و اسناد جدید رو نمایی کند و مسیر روایت و سیر گزارش کتاب را از یک الگوریتم متفاوت به کتاب مشابه دور و منفک نماید.

در این مجموعه شش جلدی بقدری قلم نویسنده شیوا و صادقانه و به دور از کلامات مقرضانه و خصمانه است. که احساس میکند گزارشی از پدر یا پدر بزرگ خود که یک دانای کل و یک راوی مولف است روبرو هستیم.

کتاب ی که از رسوم و شیوه زندگی تا شغل و اصناف و کلیه امور اجتماعی مردم تهران قدیم را به زیبای ترسیم می کند.

خرید کتاب تاریخ اجتماعی تهران در قرن سیزدهم 6 جلدی اثر جعفر شهری چاپ اول سال هزار سیصد شصت و نه از انتشارات رسا. و برای دانلود کتاب تاریخ اجتماعی تهران در قرن سیزدهم اینجا کلیک نمایید.

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.