پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

تاریخ ده هزار ساله ایران

موجود
1,500,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب تاریخ

کتاب تاریخ ده هزار ساله ایران اثر عبدالعظیم رضایی
توضیحات

کتاب تاریخ ده هزار ساله ایران اثر عبدالعظیم رضایی

 

از دیرباز آرزو بر دل و چشم براه آن بودم که استادان فن تاریخ و تاریخنگاران فرزانه ی ایرانی از رسم معمول و روش معهود پافراتر نهند.تاریخ میهن عزیزمان ایران را هرچع عقب تر ببرند و از اصالت فرهنگی.اجتماعی و سیاسی ایران که به هزاران سال پیش از مادهامیرسد و گوهر پاک ایرانیان اریایی نژاد که دردین و دانش یکه تاز عرصه ی گیتی و در سایه ی اهورا مزدای فرخنده مردمی خداشناس.یکتاپرست.راستگو و درستکردار بوده اند چنانکه شایسته ی ملک و ملتی با این خصوصیاتست سخن بمیان اورند.
اما متاسفانه هرچه می جستم کمتر می یافتم و میان ارزوی معقول و چشمداشت طبیعی من با انچه که به تحقق پیوسته بود و می پیوست مسافتی بود بیش از فاصله ی میان من تا ماه گردون
از میان دوستان و مصاحبانی که بارها و بارها این خواست قبلی و این ارزوی سالیان دراز را با انان در میان نهاده بودم دو جوان با ذوق و کتابدوست اقایان مهندس سعید و مهندس فرشید اقبال از من خواستند تا بشخصه گام پیش نهم و این دلخواه همیگشی را از قوه به فعل اورم باشد که دیباچه ای باشد برکارهای تحقیقی ارزشمندی که از این پس صورت خواهد گرفت و مطلعی براثار گرانمایه ای که در این زمینه پدید خواهد امد.

کتاب تاریخ ده هزار ساله ایران که به دست عبدالعظیم رضائی نگاشته شده است.این نوشته با زبان فارسی و دارای تعداد دویست و نود و هفت صفحه می باشد.اثر فوق در سال هزار و سیصد و هفتاد و هشت به انتشار رسیده و در نشر اقبال چاپ گشته است.

در جلد چهارم اثر تاریخ ده هزار ساله ایران زمان نادر شاه افشار و کریم خان زند و تشکیل قاجار تا زمان سقوط قاجار به دست رضا شاه مورد تحقیق و پژوهش قرار گرفته است .

 

خرید کتاب تاریخ ده هزار ساله ایران اثر عبدالعظیم رضایی

مجموعه تاریخ ده هزار ساله ایران نگاشته ی عبدالعظیم رضائی در چهار جلد به تحقیقات تاریخ ایران از اول تا زمان قاجار پرداخته است .

در جلد نخست اثر پادشاهان اساطیری که در شاهانامه به آنها اشاره شده می باشد مورد پژوهش قرار گرفته است و عاقبت به سلسله های باستانی سومر و بابل و ماد اشاره می کند. و در ادامه این اثر سلسله هخامنشیان مورد بررسی قرار می گیرد

 

 

 

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.