پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

در جستجوی زمان از دست رفته

موجود
3,000,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب رمان

کتاب در جستجوی زمان از دست رفته مارسل پروست 7 جلدی چاپ اول
توضیحات

کتاب در جستجوی زمان از دست رفته مارسل پروست 7 جلدی چاپ اول

 

کتاب در جستجوی زمان از دست رفته که در سال هزار و سیصد و هشتاد و نه چاپ شده می باشد.این اثر توسط مارسل پروست نوشته شده است.که انتشارات آن مرکز می باشد.

و با ترجمه مهدی سحابی انجام گرفته است.مارسل پروست نگارنده ی فرانسوی در ده جولای هزار و هشتصد و هفتاد و یک در اوتای کشور فرانسه به دنیا آمده است. پدر او طبیب و مادرش فرزند یک دلال بسیار پولدار بورس بود .

پروست که همواره از مریضی آسم رنج بسیار می برد نخستین بار در هزار و هشتصد و هشتاد دچار حملات سخت آسم شد. در هزار و هشتصد و هشتاد و دو به مدرسه ی کندورسه رفت.

در آنجا ماری آلفونس دارلو روی اندیشه های او اثرات فراوانی گذاشت. او در هزار و هشتصد و هشتاد و نه دیپلم ادبی خویش را دریافت کرد.در همان سالها بود که در دانشکده ی حقوق پاریس اسم نویسی نمود.

در سال هزار و هشتصد و نود و یک گذشته از دانشکده ی حقوق به صورت نامرتب در کلاس‌های آلبر سورل و آناتول لوروا بولیو در دانشگاه علوم سیاسی و داخل کلاس‌های برگسون در سوربن شرکت می نمود.

فعالیت‌های ادبی جدی پروست شروع گشت و او همکاری خویش را با انتشارات لا بانکت آغاز نمود. در این انتشارات پانزده مقاله از پروست چاپ گشت که پس از سالها در کتاب خوشی‌ها و روزها هم چاپ شد. برای خرید کتاب در جسنجوی زمان از دست رفته با ما تماس بگیرید.

خرید کتاب در جستجوی زمان از دست رفته اثر مارسل پروست 8 جلدی چاپ اول اینجا کلیک نمایید

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.