پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

یک مرد

موجود
200,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب رمان

کتاب یک مرد اثر اوریانا فالاچی ترجمه پیروز ملکی
توضیحات

کتاب یک مرد اثر اوریانا فالاچی ترجمه پیروز ملکی

 

کتاب یک مرد اثر اوریانا فالاچی روایت یک زندگی حقیقی است.درست است این اثر قصه زندگی مبارزی سیاسی است به نام آلساندرو پاناگولیس است که او بدلیل ترور دیکتاتور و رهبر ظالم کشور یونان که البته ترور ناموفق بود دستگیر و مقرر به اعدام شده بود.و فالاچی که شغل اصلیش روزنامه نگاری و خبرنگاری بود و اگر نگاهی به زندگی و کتاب های اوریانا فالاچی داشته باشید  که در کارنامه کاری خود مصاحبه با بزرگان تاریخ و تاریخ سازان داشته و برای مصاحبه  با این زندانی به دیدارش رفت و نتیجه این دیدار عشق و علاقه ایجاد میشود اما افسوس که معشوق محکوم بمرگ بود ولی با تلاش معترضان و اعتراضات گسترده به زندانی شدن ابدی او انجامید که انقدر ماند تا درگذشت .

شروع کتاب یک مرد با گزارش از مراسم  با شکوه و حضور بسیار زیاد مردم در تشیع جنازه آلساندرو پاناگولیس اغاز شده. یک مرد لحنی شیوا و ساده و جذاب و صادقانه دارد و با دیدی مردمی و ازادی خواه به انتقاد دیکتاتوری و چالش جامعهی مسموم می پردازد. و در کتاب ما با پرسش های زیادی روبرویم که باید چه کرد؟ در برابر ظلم؟ در برابر دیکتاتوری؟ ایا باید از زندانیان سیاسی حمایت کرد.

کتاب یک مرد اثر اوریانا فالاچی یک اثر تراژیک خواندنی است که خواننده را به فکر فرو برده و پیرامون مردی حرف می زند که یواش یواش  توسط حاکمان خودکامه برای ازادی مردمی که هدفش بود و جنگید تدریجی کشته شد.

خرید کتاب یک مرد اثر اوریانا فالاچی ترجمه پیروز ملکی چاپ اول سال 1356 انتشارات امیرکبیر و همینطور کتاب یک مرد با ترجمه یغما گلرویی نیز موجود است در فروشگاه اینترنتی کارا کتاب موجود است و برای خرید کتاب مطابق روش خرید اقدام نمایید.و همواره توصیه میشود پیش از خرید آنلاین با مشاورین سایت تماس حاصل فرمایید.

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.