پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

کتاب اسرار خانه سدان

موجود
200,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب رمان

کتاب اسناد خانه سدان اثر اسماعیل رائین
توضیحات

کتاب اسرار خانه سدان یکی از بهترین کتاب های اسماعیل رائین است .که در سال هزار و سیصد و پنجاه و هشت توسط انتشارات بنگاه ترجمه و نشر کتاب به چاپ رسیده است.اسرار خانه سدان گزارشگر سندها و مدارکی است که با تحقیق و پژوهش پیرامون مدرکهای جاسوسی انگلیس در اختیار خواننده قرار می دهد و نفوذ و تاثیرات و مدرکهای جاسوسی این کشور را پیرامون ملی شدن نفت در سال هزار و سیصد و سی شرح میدهد.

اری در هنگام تصویب ملی شدن نفت در سال هزار و سیصد و سی  و انتخاب جمه 6 نفری به سمت هیات مدیره کمپانی نفت از جانب دکتر مصدق.شرکت نفت جنوب که جیره خوار دولت اجنبی یعنی انگلیس بود و تمامی منافعش احساس کرد بخطر می افتد در پی اقداماتی خرابکارانه .جاسوسی و ایجاد بی نظمی و مشگلات در این راستا بدنبال راهی برای جلوگیری از این موج ملی شدن نفت بگیرند. و یکی از این کانالهای مبارزه و تخریب و جاسوسی اداره انتشارات شرکت نفت بود که توسط نفت جنوب اداره میشد و برخلاف وظیفه ش که نشر 2 مجله ش بود خیلی آشکار به مبارزه و محل تشکل مبارزه با ملی شدن نفت گردید و هنگامی که شرایبط برایشان مسئله ساز  و خطرناک شد مدارک و اسناد انتشارات نفت را به خانه مستر سدان انتقال دادند. و سعی در مخفی نمودنش کردن  که پس از مدتی بموقع هنگامی که انگلیسی در حال نابودی این اسناد بودند جلوگیری نموده و مدارک و اسناد مهمی را بدست اورده و به دولت تحویل دادند.

 خرید کتاب اسناد خانه سدان اثر اسماعیل رائین چاپ اول هزار و سیصد و پنجاه و هشت از انتشارات بنگاه ترجمه و نشر کتاب در کارا کتاب موجود است و برای دانلود کتاب اسرار خانه سدان اینجا کلیک نمایید.

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.