پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

زندگی در پیش رو

موجود
150,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب رمان

خرید کتاب زندگی در پیش رو اثر رومن گاری ( امیل آژار)
توضیحات

 رمان زندگی در پیش رو اثر رومن گاری

این رمان به شکل اول شخص و از زبان فردی به اسم محمد که ۱۴ سال سن دارد گفته میشود.

محمد در این رمان وقایع دوران ۳ تا ۱۴ سالگی خود را توضیح میدهد و همچنین درباره شخصی به نام رزا که از وی مراقبت میکرده است و به او بسیار علاقه دارد توضیح میدهد.

محمد که او را مومو صدا میزنند درباره زندگی خود و کسانی که مانند خودش در یک ساختمان زندگی خود را میگذرانند توضیح میدهد و زنی به نام رزا که از محمد و سایر افراد ساختمان مراقبت میکند.رزا سابقا یک فاحشه بوده است و درآمدش از این راه بوده است اما وقتی سنش بالا میرود از این کار صرف نظر میکند و از کودکانی که به طور ناخواسته از مادران بدکاره به دنیا میامدند مراقبت میکرد.

مادر بچه هایی که به این نحو(ناخواسته) به دنیا میامدند مقداری پول به رزا پرداخت میکردند و او از آنها مراقبت میکرد‌.محمد اطلاعاتی از پدر و مادرش ندارد و از بدو تولد در کنار رزا رشد کرده بود.

ولی رزا دیگر پولی بابت محمد دریافت نمیکرد اما همچنان از وی نگهداری میکرد.با ادامه رمان گاری درباره شخصیت رزا که فرد مهربانی بود توضیح میدهد و با شخصیت های دیگری آشنا میشویم که کاری که انجام میدهند به فاحشه ها بستگی دارد و قسمت اصلی رمان مربوط به جایی است که رزا دچار بیماری میشود و چون اضافه وزن دارد و سنش بالا رفته است توانایی انجام کارهای خود را ندارد و خودش هم نیاز به مراقبت دارد‌ و......

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.