پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

سفرنامه های ونیزیان به ایران

موجود
500,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب سفرنامه

کتاب سفرنامه های ونیزیان به ایران اثر باربارو و زنو و کنتارینى و آنجوللو و دالساندری و یک بازرگان ونیزی
توضیحات

کتاب سفرنامه های ونیزیان به ایران اثر باربارو و زنو و کنتارینى و آنجوللو و دالساندری و یک بازرگان ونیزی

 

کتاب سفرنامه های ونیزیان به ایران که در سال هزار و سیصد و چهل و نه چاپ شده می باشد.این اثر توسط باربارو و زنو و کنتارینى و آنجوللو و دالساندری و یک بازرگان ونیزی نوشته شده است.که انتشارات آن خ‍وارزم‍ی‌‏‫ می باشد.و با ترجمه منوچهر امیرى انجام گرفته است.و با جلد شومیز منتشر شده است.

نگارنده های سفرنامه‏ هاى ونیزیان در فاصله‏ ى سال‏هاى حکومت اوزون حسن آق قوینلو از سال هشتصد و پنجاه و شش قمری تا هشتصد و هشتاد و دو تا سال‏هاى سلطنت شاه طهماسب صفوى به ایران آمده بودند.

انگیزه مهم و اساسی سفرهای آنها به جز آنجوللو و بازرگان ونیزى مسائل سیاسى بود. تا به موجب متحد شدن با ایران امپراتورى عثمانى را در فشار بگذارند و از زیاد شدن و بسط نیروی عثمانیان جلوگیرى نمایند.این اثر برگرفته از شش سفرنامه می باشد که پنج تاى آن را چهار تن از سفیران ونیزى و یکى را بازرگانى بی نام و نشان از همان سرزمین نگاشته است

هر یک از این نمایندگان سیاسى در طول اقامت خویش داخل ایران فرصت پیدا کردند تا به گشت و سیاحت داخل شهرهاى ایران بپردازند و گزارشات با ارزشی از وضعیت سیاسى و اجتماعى و اقتصادى و فرهنگى این سرزمین جمع آوری کنند .برای خرید کتاب سفرنامه های ونیزیان به ایران با ما تماس بگیرید.

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.