معرفی کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید شوآرتز.

این که چگونه بتوانیم بزرگ فکر کنیم و به چه نحوی بتوانیم با فکرهای منفی اطرافیانمان کنار بیایم و چگونه آنها را شناسایی کنیم.

کتاب جادوی فکر بزرگ به طور کامل درباره آن صحبت میکند.محتوای این کتاب درباره ی موفقیت است و بیشتر از۶میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

که کسانی دوست دارند موفق شوند و اکثر نویسنده ها و افرادی که در حوزه موفقیت سخنرانی میکنند این کتاب را خوانده اند.

نویسنده کتاب معتقد است که اکثر افراد اینگونه فکر میکنند که توسط افرادی محاصره شده اند که از خودشان موفقتر هستند و درآمدشان از آنها بیشتر است.این که افراد موفق شوند یا نه قبل از اینکه به هوش آن ها ارتباط داشته باشد به تفکر آنها ارتباط دارد.

نویسنده معتقد است تا وقتیکه نتوانیم بزرگ فکر کنیم و خودمان را قبول نداشته باشیم نمیتوانیم موفق شویم و به ما یاد میدهد که چگونه فکر کنیم که به موفقیتمان منجر شود و فرق های بین شخصیت های موفق با ناموفق و کسانی که بزرگ فکر میکنند با دیگران به آسانی مشخص میشود.برای خرید کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید شوآرتز اینجا کلیک نمایید.

 

در آغاز کتاب قسمتی به نام کارهایی که این کتاب برای ما انجام میدهد بیان شده است که هدف خواندن کتاب را شرح میدهد و در سیزده بخش به ما نشان میدهد که به چه روش هایی میتوانیم بزرگ فکر کنیم و از این وسیله قدرتمند در زندگی خود استفاده کنیم.این کتاب یکی از کتاب هایی است که هر فردی باید بخواند و اگر به توصیه هایش عمل کند متوجه اثر فوق العاده آن در زندگی خود میشود.در هر یک از بخش های کتاب شیوه های مفیدی پیدا میکنید که به ما این قدرت را میدهند تا قدرت فوق العاده تفکر را به کار بگیریم تا موفقیت را بدست بیاوریم.

و این روش ها با یک مثال حقیقی توضیح داده شده است که مفهوم آن را کاملا درک میکنیم و متوجه میشویم در چه موقعیت هایی این روش را به کار ببریم.و افرادی که با به کار گیری این روشها به موفقیت رسیده اند نشان داده اند که فکر بزرگ جادو میکند روش هایی که در این کتاب قید شده اند فرضیه نیست بلکه کاملا اثبات شده هستند و به کار بردن آنها موفقیت را به دنبال دارد‌.

 

 

 

دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ