پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

فراماسون در انقلاب فرانسه

موجود
400,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب تاریخ

کتاب فراماسون در انقلاب فرانسه اثر نجفقلی معزی
توضیحات

کتاب فراماسون در انقلاب فرانسه اثر نجفقلی معزی

 یکی از صحنه های این کتاب اشارع بحب وطن است شاید بعضی از خوانندگان نسبت بقهرمان آن ایراد کنند اما بنا بگفته قا آنی دوست همان نیستی پناه من است.
ارزش و تاثیر ایمان چنین زت منحرف و پول پرستی از کسان عادی است.
زن زیبای ایرلندی با همدستی شیادی بعنوان شوهر خانه مجللی اراسته و از قماربازان ثروتمند و هوسبازان شهوت ران پذیرایی میکند تا اندوخته های سالیان دراز و پر رنج مورثین را در دور میز قمار دست بدست بگردانند و بانوی تیزبین با چشمان سحر امیز مراقب همه هست تا انکه شانس برد داشته باطاق خصوصی خود دعوت کند با گیلاسهای پیاپی مشروب و حرکات دلفریب و بوسهای ابدار انچه را که جوان با ورق بچنگ اورده با نرد عشق بوی ببازد.
قهرمان کتاب ما برای سرگرم داشتن جوانی احتیاج بهمراهی این زن دارد ولی او امتناع میورزد با بیانات اخلاقی او را براه بیاورد زن بابی اعتنایی و خنده تمسخر پاسخ میدهد جوان چگونه از زن منحرف و خود فروشی که جز استفاده از زیبایی و جوانی چند روزه اش برای اندوختن مال جهت دوره پیری فکری ندارد انتظار اخلاق دارد معبود من مسکوک طلا است و به هیچ وجه دیگر پای بند نیستم بی جهت خود را نیازار و وقت مرا تلف نکن.
اما وقتی در دنبالع صحبت زن میفهمد که این جوان ایرلندی و هم میهن است و از ایرلند صحبت می کمند این زیبای لاابالی از نشیدن نام وطن منقلب شده اشک در چشمان درشتش حلقه میزند بی اختیار دست بسوی همشهری دراز کرده درحالی که بغض گلویش را فشار میدهد میگوید بخاطر عشق میهن دست از معبود خود برمیدارم و برای خشنودی خاطر تو انچه را که میخواهی انجام میدهم در مقابل یک توقع وقنی بوطن بازگشتی خاکش را پیاد من بو کن و ببوس

در این کتاب تاریخ امده که بعضي از مورخان انقلاب فرانسه را زاييده تلاش هاي فراماسون هايي مي دانند كه مخالف حكومت سلطنتي و قدرت كليسا در جامعه فرانسه بودند. لافايت، دوك دورلئان، مارا، گروشي، تاليران، اسحاق لوشاپليه، كوندورسه، سيس، بايي، پتيون و دانتون جزء فراماسون هايي بودند كه در لژهاي فراماسونري براي جمهوري برنامه ريزي كرده و دوره هاي ترور و وحشت، ديركتوار و دوران كنسولي و بالاخره امپراتوري ناپلئون بناپارت دست پرورده آنها است. ناپلئون بناپارت جزء فراماسون ها نبود و در مجموعه قوانين مدني ناپلئون از بيانيه حقوق بشر فراماسون ها صحبتي نشده است.

 

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.