پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

دختر نایب السلطنه

موجود
400,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب رمان

کتاب دختر نایب السلطنه اثر الکساندر دوما ترجمه منوچهر مطیعی
توضیحات

کتاب دختر نایب السلطنه اثر الکساندر دوما ترجمه منوچهر مطیعی

 

 

 من نمی خواهم بگویم الکساندر دوما ابداع کننده داستان های تاریخی بود چه که قبل از او نیز نویسندگانی بودند که تاریخ را با داستان و قصه می امیختند و اثار شیرینی بوجود می اوردند ولی اگر بگوییم دوما شیرین ترین داستان های تاریخی را نگاشته و به این وسیله تاریخ سه قرن اخیر فرانسه را زنده و مطرح کرده است سخنی گزاف نگفته ایم.
الکساندر دوما درباره تاریخ فرانسه پادشاهان چند قرن اخیر فرانسه و مردم کوچه پس کوچه های پاریس داستان های زیادی نگاشته که بیشتر انها را مرحوم ذبیح الله منصوری ترجمه کرد و چند جلدی را هم بنده به فارسی برگردانیده ام.
کتابی که در دست دارید یک دختر نایب السلطنه نام دارد و از کارهای خوب دوما محسوب می شود.
این کتاب از نظر تاریخی بین سه تفنگدار و شوالیه دارمانتال قرار دارد و کلا درباره کودکی لوئی پانزدهم است.
وقتی لوئی چهاردهم مرد فرزندش خردسال بود ناگزیر برای او نایب السلطنه توطئه ها .خیانت ها.شرارتها اغاز گردید.
دوما این حوادث را به نحو دلنشینی برشته تحریر دراورده بطوریکه وقتی مطالعه انرا اغاز مسی کنید به دشواری می توانید ان را تمام نکرده ببندید و زمین بگذارید.

موسسه گوتنببرگ با اهتمامی که در ترجمه و نشر رمان های خوب خارجی دارد بیشتر اثار دوما را منتشر کرده و در اختیار خوانندگان عزیز قرار داده است

اين كتاب از نظر تاريخي بين سه تفنگدار و شواليه دار مانتال قرار دارد و كلا درباره كودكي لوئي پانزدهم است. وقتي لوئي چهاردهم مرد فرزندش خردسال بود ناگزير براي او نايب السلطنه تعيين كردند. با تعيين نايب السطلنه توطئه ها، خيانت ها، شرارت ها آغاز گرديد. دوما اين حوادث را به نحو دلنشيني برشته تحرير درآورده بطوريكه وقتي مطالعه آن را آغاز مي كنيد به دشواري مي توانيد آن را تمام نكرده ببنديد و زمين بگذاريد.

 

 

خرید کتاب دختر نایب السلطنه اثر الکساندر دوما ترجمه منوچهر مطیعی چاپ اول 1370 انتشارات گوتنبرگ

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.