پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

خواجه تاجدار

موجود
500,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب رمان

کتاب خواجه تاجدار اثر ژان گور ترجمه ذبیح الله منصوری
توضیحات

کتاب خواجه تاجدار اثر ژان گور ترجمه ذبیح الله منصوری

 

کتاب خواجه تاجدار نوشته  ژان گور مربوط به بخشی از تاریخ گذشته ایران در زمان نادرشاه و درگذشت او تا درگذشت آغا محمدخان قاجار پرداخته است.این کتاب تاریخی که در حقیقیت یک رمان جذاب است و با مطالعه و شناخت کامل به دو دوره یا سلسله زندیه و بخصوص قاجاریه رمان خواجه تاجدار شکل گرفته است.و با گذشت چهار دهه هنوز جز مشهورترین رمانهای تاریخی و بهترین ترجمه های ذبیح الله منصوری محسوب میشود.

 و یکی از دلایل شهرت کتاب خواجه تاجدار مدیون نام و ترجمه اقای منصوری است. اگرچه خود کتاب خواجه تاجدار رمان بسیار خواندنی است  و نویسنده قصه تاریخی را بسیار شیوا به نگارش درآورده است اما بی شک شاهکار کتاب های ذبیح الله منصوری  کتاب خواجه تاجدار است که در ابتدا بصورت دو جلدی توسط انتشارات امیر کبیر در اوایل دهه شصت به چاپ رسید و بعد بصورت دو جلد در یک مجلد بهچاپ رسید این رمان به اتفاقهایی از زمان مرگ نادر شاه افشار تا آخر زندگی آغا محمد خان قاجار می پردازد که برای خرید کتاب خواجه تاجدار چاپ اول تماس بگیرید.

خرید کتاب خواجه تاجدار اثر ژان گور ترجمه ذبیح الله منصوری چاپ اول سال 1363 انتشارات امیرکبیر در کارا کتاب موجود است. برای دانلود کتاب خواجه تاجدار اینجا کلیک نمایید.

 

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.