پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

سنگ صبور

موجود
500,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب رمان

کتاب سنگ صبور اثر صادق چوبک
توضیحات

کتاب سنگ صبور اثر صادق چوبک

 

کتاب سنگ صبور نوشته صادق چوبک نخستین بار در سال هزار سیصد چهل پنج توسط انتشارات جاویدان به چاپ رسید.این رمان که در اصل بهتر اثر نویسنده و شاخصترین در میان کتاب های صادق چوبک است.

از شاهکارهای ادبیات داستانی و ده رمان برتر و پر مخاطب ایرانی است که افسوس پس از سال پنجاه و هفت هرگز تجدید چاپ نشد.

البته در ایران چون در دهه هفتاد در امریکا باز چاپ یافت.نام این اثر  برگرفته از واژه ایست آشنا با نام سنگ صبور یعنی شنوه مشکلات و سختی و دردهای شخص رنج دیده است.

اوست که همه این سخنان را میشنود و یک شریک و یک درد خوار و غمخوار است.اری کتاب سنگ صبور دارای شاخصه های منحصربفرد ادبی و بر پایه روایت مونولوگ است.

کلیه کارکترهای داستان در فصلهای منفک به سبک مونولوگ راوی ماجرا میشوند و تکنیک این اثر ارزنده بر پایه جریان سیال ذهن است.

بسان بسیاری از شاهکارهای مطرح دنیا که قبلتر از این رمان نوشته شده مانند کتاب اولیس و تاثیر همین رمان در نویسندگان بعد خود مانند عباس معروفی در کتاب سمفونی مردگان.نام کارکتر اصلی این قصه احمد است که زوایه دید باهوش و صادق و تلخ راوی و گزارشگر حماقت و نادانی و خرافه پرستی و جهالت و فقر مردم کشورش است بخصوص شهری که مکان در انجا شرح داده شده یعنی شیراز.

و بر اساس سبک طبیعت گرایی نویسنده کلیه این مونولوگها بازتاب دنیای تیره و کثیفی است  که چوبک از کشورمان در سالهای اغازین قرن 20 روایت میکند.

و محوریت این داستان بلند به نمایش دراوردنعلایق واپس زده جنسی از دیدگاه کارکترهای داستان و خرافه پرسی و ساده نگری ادمهای جامعه.

خرید کتاب سنگ صبور

 

در بیشتر قسمتهای سنگ صبور نگاه و دنیا نگری اجتماعی کارکترها نشان دهنده نوعی ابهام ترسناک از جوامع ان زمان است .

به گونه ای که اتمسفر زمان را به خوبی ترسناک مبدل می نماید که در ان کلیت در ناگریزی و قهقرا دچار و راهی برای گذر و خروح نمانده.

خرید کتاب سنگ صبور اثر صادق چوبک چاپ اول سال هزار سیصد چهل هشت از انتشارات جاویدان

خرید کتاب سنگ صبور اثر صادق چوبک چاپ اول سال هزار سیصد چهل هشت از انتشارات جاویدان در فروشگاه اینترنتی کارا کتاب موجود است و برای خرید کتاب مطابق روش خرید اقدام نمایید.و همواره توصیه میشود پیش از خرید آنلاین با مشاورین سایت تماس حاصل فرمایید.

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.