پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

ترس و نکبت رایش سوم

موجود
300,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب سینما و تئاتر

کتاب ترس و نکبت رایش سوم اثر برتولت برشت ترجمه شریف لنکرانی
توضیحات

کتاب ترس و نکبت رایش سوم اثر برتولت برشت ترجمه شریف لنکرانی

 

 

 نمایشنامه پیشرو تحت عنوان ترس و نکبت رایش سوم در سال هزار سیصد چهل و چهار توسط انتشارات مروارید بچاپ رسیده است.

این نممایشنامه در برگیرنده 21 تک پرده ای میباشد در واقع این کتاب 24 تا پی اس اجرایی برتولت برشت است که توسط ترجمه شریف لنکرانی بفارسی برگردانده شده است.

که نویسنده این نمایشنامه را بین سال های هزار و نهصد و سی پنج تا سال هزار و نهصد و سی و نه در دوران سفر به کشور دیگر نگاشته است.

و تعدادی از این نمایشنامه هارا برای نخستین نوبت در سال هزار و نهصد و سی و هفت در فرانسه به نمایش دراورد و در سن نمایش پاریس برای تماشاچیان اجرا نمود.
هنگامی که برتولت برشت این نمایشنامه هارا به رشته تحریر در میاورد انطور که باید هراس و بدبختی که دیکتاتوران قدرتهای خودکامه و قاتلان برای مردم المان بوجود اورده بود.

بهمین دلیل مردم المان و سایر مردمان دنیا مشهور نشده بود.
نمایشنامه تا استانه تنفر نمایان می نماید که زمانها پیش از اینکه بمب اندازها حضور یابند شهرهای سرزمین المان قابلا سکونت نبوده است.

 

خرید کتاب ترس و نکبت رایش سوم اثر برتولت برشت

 

 


این کتاب یکی از اثار ارزشمند و متفکرانه بزرگ نمایشنامه نویبس دنیا و المان برتولت برشت است او که بدون تردید یکی از اسطوره های دنیای نمایش و شعرای تاریخ معاصر است.

برتولت برشت یک نویسنده بزرگ و یک متفکر دانا بود که در دنیا اشعار و نمایشنامه و داستانهای بسیار مورد تمجید و ستایش قرار گرفته شده است و به اکثر زبانهای مهم دنیا ترجمه شده است.

کتاب حاضر برای دوستانی که تمایل به اجرای نمایشنامه های تک پرده ای و کم حجم هستن بسیار مورد پسند است. نمایشنامه های متصل با یک تم از ترس مردم از ظهور یک فاشیست و دیکاتوری و اثار مخرب این هیولای قدرت

 

خرید کتاب ترس و نکبت رایش سوم اثر برتولت برشت شریف لنکرانی چاپ اول هزار سیصد چهل و چهار انتشارات مروارید.

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.