پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب :  ۰۹۱۲۵۳۴۳۶۴۴

شهید جاوید

موجود
500,000 تومان
برگشت به مجموعه: کتاب نایاب

کتاب شهید جاوید اثر نعمت الله صالحی نجف آبادی
توضیحات

کتاب شهید جاوید اثر نعمت الله صالحی نجف آبادی

 دانشمند معظم محترم کتاب شهید جاوید دامت معالیه. پس از سلام و تحیات فائقه نسخه ای از کتاب ار ارسال فرموده بودید مطالعه کردم و آنرا بمنظور و هدف از تالیفات(رد شبهات نابجای بعضی از مستشرقین و نویسندگان اهل سنت در حادثه قیام مقدس حضرت سید الشهدا یگانه جهاد شاهکار در راه حق و عدالت) وافی و کافی دیدم انصافا در ادای مقصود بهدایت دلیل و برهان راه میانه را طی نموده اید. مخصوصا خاطر شریف را بیک نکته اساسی که جزء برنامه پیامبران و جانشینان آنها است معطوف میدارم.یکی از علل قیام آن حضرت همانا اتمام حجه بود که دیگر جای عذر تراشی برای مخالفان و گمراهان نمانده و در بدبختی ها که بسوی اختیار و پس از اقامه حجه برای خود و دیگران در هر دو جهان فراهم ساختند زبان بشکایت نگشایند و نگویند.

 

 خرید کتاب شهید جاوید

در تاریخ اسلام در فاصله قریب پنجاه سال در سه نوبت زمینه تشکیل حکومت صد درصد عادله که سعادت دنیا و آخرت جوامع بشری در سایه آن فراهم میشد گسترده شد و متاسفانه مردم استعداد و لیاقت استفاده و تنعم از آن نعمت عظمی از خود نشان نداده و در هر سه نوبت با دست جنایتکار خود انرا برچیدند.کتاب شهید جاوید حاصل تلاش و تحقیق صالحی نجف آبادی است و در این کتاب به بررسی و تحقیق و تحلیل حادثه کربلا و قیام امام حسین میپردازد و اختلاف نظری با دیگر تحلیلگران داشته که نقش حکومت و برای حکومت  را در قیام کربلا بسیار پر رنگ میشناسد.

کتاب شهید جاوید تالیف نعمت‌الله صالحی نجف‌آبادی است که و در سال هزار و سیصد و چهل و هشت به چاپ رسید و مورد جدل و بحثهای زیادی در  محفل های مذهبی گردید.که بحث این موضوع راجع به واقعه کربلا ست که برخی از عقاید و دیدگاه را به بررسی پرداخته و عده ای موافق و مخالف این دیدگاه قرار گرفتن و مبحث اصلی  درست بودن عملکرد قیام کربلا از دیدگاه شخصی این اشخاص بوده است

 

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.