معرفی کتاب قورباغه ات را قورت بده نوشته برایان تریسی.

کتاب مورد نظر به خوانندگان نکته های مفیدی را گوشزد میکند که و راه کار هایی میدهد تا بتوانیم از تنبلی دوری کنیم و در مدت زمان کم بتوانیم بیشترین بهره وری را داشته باشیم و مقدار زیادی از کارهایمان در تایم اندک انجام دهیم.تریسی ایده های قوی و روش های مدیریت زمان را در بیست و یک مرحله در کتاب آورده است.

هر بخش این کتاب از یک سری تمرینات تشکیل شده که اگر آنها را انجام دهیم اثرات فوق العاده آن را میبینیم.این کتاب به ما نشان میدهد که چگونه در شغلمان به سرعت پیشرفت کنیم.این۲۱ مرحله شامل قوی ترین روش هایی است که تریسی در زمینه پیشرفت فردی معرفی کرده است.شیوه هایی که در این کتاب معرفی میشود ثابت شده است و قطعا استفاده از آنها نتایج مثبت به دنبال دارد.

این کتاب فاقد مقدمه های بلند و بالا و نتایج تحقیقات است.مطالبی که در کتاب بیان میشود یک سری کارهایی هستند که کاملا مشخص و واضح است که اگر آنها را با سرعت اجرا کنیم در مدت زمان کمی به نتایج فوق العاده ای میرسیم.هر روشی ‌که در کتاب گفته میشود بر روی پیشرفت کاری ما تمرکز دارد تا بازده ما در شغلمان بالا برود و و عزت و احترام ما در هر شغلی که داریم افزایش پیدا کند.

 

 

راه رسیدن به موفقیت فقط عمل است.شیوه هایی که در کتاب معرفی میشود برای بالا بردن سرعت کاری که انجام میدهیم است و هرچه زودتر آنها را بیاموزیم و عمل کنیم به احتمال زیاد با سرعت بیشتری پیشرفت میکنیم.

قسمتی از کتاب(دشوار ترین قسمت انجام دادن هر کاری آغاز کردن آن است هنگامی که تصمیم میگیرید یک کار را واقعا شروع کنید طبیعتا انگیزه پیدا میشود و آن را دنبال میکنید.مغز انسان به این علاقه دارد که به کارهای مهم مشغول باشد که زندگی ما را تغییر میدهند.

و ما باید همیشه به این بخش از ذهنمان توجه داشته باشیم.هنگامی که به آغاز کردن یک کار مهم فکر میکنیم قطعا انگیزه ما افزایش پیدا میکند و باعث میشود تا بر تنبلی فائق آییم.).

دانلود کتاب قورباغه ات را ببوس

دانلود کتاب قورباغه را قورت نده